ارتقا چک ‌لیست‌های نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان گفت:‌ چک لیست گروه‌های 22‌گانه نظارتی ارتقا می‌یابند و اصلاح می‌شوند.

به گزارش کرمان نو به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، دکتر محمدصادق بصیری ظهر 30 مرداد ماه در هفتمین جلسه کارگروه نظارت و بازرسی طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا عنوان کرد: به منظور کیفیت‌بخشی نظارت‌ها و بازرسی‌ها، چک لیست گروه‌های 22‌گانه نظارتی برای رعایت پروتکل های بهداشتی ارتقا می‌یابند و اصلاح می‌شوند.

وی لزوم گشت‌های بهداشتی ویژه کووید 19 را مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: این گشت‌ها، بازوی اجرایی ما در نظارت‌ها و کنترل موارد تخلف هستند که باید با جدیت بیشتر دنبال شوند.

غلامرضا نویدی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمان از افزایش 16 درصدی موارد بازرسی گروه‌های 22‌گانه نظارت بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی در سطح استان طی هفته گذشته خبر داد و عنوان کرد: 15 هزار و 566 مورد بازرسی در هفته چهارم مرداد ماه انجام شده است.

وی افزود: 10 هزار مورد از این بازرسی‌ها با رعایت کامل نکات بهداشتی بوده است و به 3 هزار و 840 مورد تذکر شفاهی و به یک هزار و 584 مورد تذکر کتبی داده شده و 159 مورد نیز منجر به تعطیلی شده‌اند.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمان بیان کرد: دانشگاه‌های علوم پزشکی و سازمان صنعت، معدن و تجارت با توجه به واحدهای زیرمجموعه خود، بیشترین موارد بازرسی و تذکرات را شامل می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، با توجه به اهمیت کنترل بهتر در مراجعات به مرکز پلاک‌گذاری استان، مقرر شد تا در خصوص ساعت کاری و یا امکان راه‌اندازی مرکز دوم با پیشنهاد و طرح نیروی انتظامی در ستاد استانی مدیریت پیشگیری و مقابله با کروناویروس تصمیم‌گیری شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=54486
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.