تالارهای جیرفت تعطیل شد

فرماندار جیرفت ضمن هشدار به تهدیدکنندگان سلامت عمومی از تعطیلی تالارهای این شهرستان تا اطلاع ثانوی خبر داد.

ابوذر عطاپور وزیری  تعیین تکلیف وضعیت حضور کارمندان دستگاهای اجرایی را مستلزم صلاح دید مدیران ادارات اعلام کرد و افزود: بر اساس صلاح ‌دید روسای ادارات در صورتی که خللی در خدمات رسانی به مردم ایجاد نشود، یک سوم کارمندان  می توانند در محل کار حضور پیدا کنند. 

رییس شورای تامین جیرفت از برخورد قضایی با کسانی که مصوبات ستاد مبارزه با کرونا را نادیده میگیرند خبر داد.

او اظهار کرد: طبق مصوبات جلسه ستاد شهرستانی مقابله با کرونا در صورتی که نتیجه تست کسانی که جواب آزمایش آنها مثبت اعلام شود و آن‌ها بدون توجه به هشدارهای بهداشتی در مکان‌های عمومی حضور یابند، به مراجع قضایی معرفی و با آنها برخورد قانونی می شود.

عطاپور وزیری با تاکید بر این هشدار که با تهدیدکنندگان سلامت عمومی برخورد سخت و قاطعانهای خواهد شد افزود: با تهدیدکنندگان سلامت عمومی برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا برخورد قانونی خواهد شد.

وی برخورد و معرفی ادارات دولتی که نسبت به مصوبات ستاد مبارزه با کرونا بی‌توجهی میکنند به تخلفات اداری را مورد تاکید قرار داد و افزود: اداراتی که طبق گزارش مرکز بهداشت بعد از ۳ اخطار، همچنان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند به دلیل اقدام علیه سلامت عمومی به تخلفات اداری معرفی می‌شوند.

فرماندار جیرفت استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در ادارات دولتی شهرستان جیرفت را اجباری اعلام کرد و گفت: استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری فیزیکی و اجتماعی در ادارات دولتی شهرستان جیرفت اجباری است.

عطاپور وزیری از توقیف تاکسی های متخلفی که بیشتر از ظرفیت اعلام شده اقدام به جابجایی مسافر می کنند و اقدامات قاطعانه در برخورد با متخلفین حوزه حمل ونقل عمومی این شهرستان خبر داد.

او گفت: اگر ناوگان حمل و نقل شهری طبق مصوبات ستاد مبارزه با کرونا و با رعایت پروتکل‌های فعالیت نکنند، خودروهای متخلف توسط تاکسیرانی و راهنمایی و رانندگی توقیف خواهند شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=51644
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.