تکمیل دو پروژه درمانی نیمه تمام توسط بخش خصوصی در سیرجان

رئیس دانشکده علوم پزشکی سیرجان گفت: شرکت ماهان سیرجان وابسته به گروه مالی گردشگری با همکاری بنیاد نیکوکاری یاس، دو پروژه درمانی را در سیرجان تکمیل می کند.

دکتر غلامعباس محمدی در حاشیه جلسه عقد تفاهم نامه این دانشکده و شرکت ماهان سیرجان که امروز با حضور فرماندار، مسئولین شهرستان سیرجان و مسئولین شرکت مذکور برگزار شد گفت: شرکت توسعه فرآوری صنایع و معادن ماهان سیرجان وابسته به گروه مالی گردشگری بهره‌بردار معدن شماره ۵ گل‌گهر با همکاری بنیاد نیکوکاری یاس فاطمه النبی قرار است دو پروژه درمانی تکمیل ساختمان بخش کووید۱۹ و توسعه اورژانس بیمارستان امام رضا(ع) را که توسط دو خیر بزرگوار آغاز شده است، تکمیل کنند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی سیرجان افزود: بخش کووید۱۹ که پیش از این مربوط به بخش جدید اعصاب و روان بود با همت خانواده خیر بزرگوار مرحوم آقای حاج محمد جواد شهبا با زیربنای ۱۲۰۰ مترمربع و با ظرفیت ۶۵ تخت بیمارستانی در حال حاضر ۵۵ درصد پیشرفت داشته و نیز پروژه توسعه اورژانس بیمارستان امام رضا(ع) به همت خانواده خیر گرانقدر مرحوم آقای سید علی بنی فاطمه با زیربنای ۶۰۰ متر مربع با ظرفیت ۲۵ تخت و پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد، قرار است به همت شرکت ماهان سیرجان بهره‌بردار معدن۵ گل‌گهر، گروه مالی گردشگری و با همکاری بنیاد نیکوکاری یاس تکمیل شده و به بهره برداری برسد.

دکتر محمدی ادامه داد: تکمیل این دو پروژه درمانی نیاز به اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال خواهد داشت. همچنین قرار است شرکت ماهان و گروه مالی گردشگری جدای از این اعتبار، تجهیزات درمانی را جهت بیمارستان دکتر غرضی سیرجان خریداری و نصب نمایند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=59337
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.