نائب رئیس شورای شهر کرمان:


در این دوره یک ساختمان ۳ طبقه در مرکز شهر بدون هیچ مجوزی ساخته شده است

محمدرضا کمساری گفت: «یک ملک تجاری سه طبقه در منطقه یک شهری بدون اخذ پروانه و هیچ مرحله قانونی در خیابان اصلی ساخته شده و الان هم به مردم خدمات می‌دهد در صورتی که سند استحکام بنا هم ندارد.»

به گزارش کرمان‌نو، در نشست عمومی شورای شهر کرمان که روز دوشنبه ۴ اردیبهشت ماه برگزار شد نائب رئیس شورای شهر کرمان در تذکری به شهردار کرمان گفت: یکی از مباحثی که شورای ششم مدعی اصلاح آن بوده است، اصلاح رویه و تخلفات بوده است.

او افزود: در یک سال گذشته چندین پرونده در شعبه قضایی که من به عنوان نماینده شورا حضور دارم آمده که تخلف آن‌ها مشهود است، برای مثال یک ملک تجاری در منطقه یک شهری بدون اخذ پروانه و هیچ مرحله قانونی در خیابان اصلی ساخته می‌شود و بعد هم برای گرفتن پروانه و پرداخت جریمه می‌آید. چطور در همین دوره ما این بنا ساخته می‌شود و از چشم ماموران اجرائیات شهرداری منطقه یک به دور می‌ماند.

کمساری افزود: « هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده و این ملک تجاری خدمات می‌دهد. ترس من از روزی است که این ساختمان برود دادگاه و مجوز بگیرد و آن وقت این کار می‌شود یک رویه »
کمساری یک مثال این چنینی از تخلف هم در منطقه دو شهری مطرح کرد
شهردار کرمان در پاسخ به کمساری گفت :« در این پرونده‌ای که فرمودید متاسفانه رای کمیسیون ۱۰۰ قاطع نبوده است.

آرای کمیسیون ماده ۱۰۰ یک رای شبه قضایی است و خواهش داریم آرا قاطع باشد. متاسفانه اجرائیات منطقه کوتاهی کرده است، من نمی‌خواهم بگویم موضوع فساد بوده اما بهرحال قابل گذشت نیست.

»شعرباف افزود: «بنده مکرر به دوستان گفتم اما باز هم اگر ببینیم خدایی نکرده فسادی در شهرداری شکل گرفته و کوتاهی کرده است حتما برخورد می‌کنیم و دوستان ماده صد اگر چنین اتفاقاتی را دیدید حتما به بنده اطلاع دهند که از طریق حراست و بازرسی پیگیری کنیم.»

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=103428
1 نظر
  1. پریا می گوید

    شمالطفابه حکومت خاموش نوادگان گنحعلیخان رسیدگی کنید اگرراست میگین. آقای شهردار کل و منطقه یک خیلی مدیران مردمی و خوبی هستند. لطفابه خدماتشون بی مهری نکنین

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.