در نشست عمومی شورای شهر:


واکنش‌ها به حمله تروریستی در صحن شورای شهر کرمان

امینی‌زاده عضو شورای شهر کرمان: امنیت روانی مردم را جدی بگیرید
کمساری: حتما قصوری وجود داشته، عذرخواهی از مردم را سخت نبینید

به گزارش کرمان‌نو، اولین نشست عمومی شورای شهر کرمان پس از حمله تروریستی به مراسم سالگرد حاج‌قاسم با واکنش‌هایی از سوی اعضای شورای شهر کرمان مانند محمد امینی‌زاده؛ محمدرضا کمساری و محمدصادق تقوی همراه بود.

در نشست عمومی شورای شهر که روز دوشنبه ۱۸ دی‌ماه برگزار شد؛ محمد امینی‌زاده با بیان اینکه این زحمات با حادثه تروریستی به کام همه مردم ما تلخ شد، و شبهاتی پیرامون این موضوع در افکار عمومی مردم شکل‌گرفته است، اظهار داشت: ضرورت دارد باتوجه‌به سطح کار که در سطح ملی انجام شده، رئیس شورای امنیت کشور، شخص وزیر کشور یا رئیس شورای امنیت استان، پاسخگوی عملکرد امنیتی استان باشند، این اهمیت زمانی دوچندان می‌شود که چهار سال پیش‌واقعه‌ای امنیتی در شهر ما اتفاق افتاده که ۶۰ نفر به شهادت رسیدند و پاسخ و اقناعی از سوی شورای تأمین استان و کشور در این زمینه انجام نشده و افکار عمومی رها شده‌اند.
امینی‌زاده افزود: به‌عنوان یک شهروند و نماینده مردم در شهر کرمان، مطالبهٔ جدی من این است که رئیس شورای تأمین کشور و یا رئیس شورای تأمین کشور، افکار عمومی و امنیت روانی مردم را جدی بگیرند و در راستای شبهات ارائه شده، اولاً تبیین لازم را انجام و ثانیاً در صورت قصور یا تقصیر از محضر مردم عذرخواهی و با عوامل مرتبط برخورد نمایند و تمهیدات لازم برای عدم تکرار چنین موضوعاتی را در پیش‌بینی نمایند.
محمدرضا کمساری نیز در این نشست خطاب به مردم کرمان گفت: من به‌عنوان عضو شورای شهر عذرخواهی می‌کنم شاید اگر برای طرح جامع گلزار شهدای کرمان کار بیشتری انجام داده بودیم و در این طرح امنیت دیده می‌شد احتمال وقوع این حادثه کمتر بود. او افزود: حتماً در این حادثه قصوری وجود داشته است، بهتر است مسئولان استان عذرخواهی از مردم داغ‌دیده را بر خود سخت نبینند. محمدصادق تقوی نیز شب گذشته در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت اگر استعفای من ذره‌ای از غصه مردم داغدار کم می‌کند بنده استعفا می‌دهم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=113571
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.