تجلیل از مدیرعامل جهان فولاد سیرجان در اجلاس سرآمدان اقتصاد ایران

در اجلاس سراسری سرآمدان اقتصاد ایران از مهندس علی عباسلو ، مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت جهان فولاد سیرجان تجلیل و با اهدا تندیس شرکت برتر تقدیر به عمل آمد.

به گزارش کرمان نو، در اجلاس سراسری سرآمدان اقتصاد ایران که با حضور مرحبا(سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس)، منادی(رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس)، خزایی(عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و پدر علم آینده پژوهی)، سایر مقامات و مسئولان دولتی و کشوری، اساتید دانشگاهی و فعالان اقتصادی در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار گردید‌ از مدیرعامل جهان فولاد سیرجان در کنار سایر سرآمدان اقتصاد کشور که در سال گذشته فعالیت قابل توجه داشته‌اند تجلیل شد.

گفتنی است این گردهمایی که از جمله بزرگترین گردهمایی سرآمدان اقتصاد ایران بشمار می رود با عنایت به بیانات مقام معظم رهبری درخصوص تولید ملی و جلب اعتماد مردم، ابلاغ سیاست های کلان اقتصاد مقاومتی به سران سه قوه و لزوم بررسی و تبیین ابعاد مختلف آن از سوی مراکز دولتی، علمی و دانشگاهی به منظور اجرای کامل سیاست های اصل ۴۴ قانون اساسی مبنی بر تدوین و اجرای سند جامع و تحول نظام استانداردسازی کشور در راستای اقتصاد مقاومتی و حمایت از جهش تولید شکل گرفته است.

هماهنگی با برنامه اقتصادی دولت سیزدهم برای افزایش میانگین رشد اقتصادی بدون نفت، جهت‌گیری اقتصادی مبتنی بر منابع و نوآوری، توجه به نخبگان و استفاده از فناوری‌های نوین در راستای بهبود کیفیت و شناسایی حوزه‌های سرمایه‌گذاری و فراهم نمودن زیرساخت‌ها از دیگر اهداف مهم این گردهمایی است.

رویکرد این اجلاس اعطاء جایزه برند ملی، اعتماد ملی است که با مشارکت وزارتخانه‌ها و نهادهای علمی و دانشگاهی برگزار می‌شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=79988
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.