ثبت قریب به ۷۰ محدوده اکتشافی در اولین روز بازگشایی سامانه در جنوب کرمان

معاون امور معادن و صنایع معدنی جنوب کرمان از ثبت ۷۰ محدوده اکتشافی معدنی در اولین روز بازگشایی سامانه ثبت محدوده‌های معدنی در جنوب کرمان خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، محمد مجاز معاون معدن و امور معادن اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در گفت و گو با ایسنا با اشاره به بازگشایی سامانه ثبت محدوده های اکتشافی معدنی وزارت صمت، گفت: همزمان با بازگشایی این سامانه و در اولین روز، قریب به ۷۰ محدوده معدنی اکتشافی توسط متقاضیان در منطقه جنوب کرمان ثبت شد و این استقبال متقاضیان جنوب کرمانی در اولین روز از بازگشایی این سامانه نشان دهنده پویایی و پتانسیل جنوب استان در زمینه معدن و ذخایر معدنی است.

وی افزود: سامانه ثبت محدوده های اکتشافی از حدود ۱ ونیم سال قبل بسته شده بود لذا متقاضیان در هیچ جای کشور برای ثبت محدوده های اکتشافی خود به آن دسترسی نداشتند.

معاون معدنی و امور معادن اداره کل صمت جنوب کرمان اظهار کرد: متقاضیان می توانند برای ثبت محدوده های اکتشافی خود با مراجعه به این سامانه https://cadastre.mimt.gov.ir ، نسبت به ثبت محدوده های اکتشافی خود اقدام نمایند.

مجاز افزود: منطقه جنوب کرمان دارای ذخایر و استعدادهای معدنی کم نظیری است که می تواند با ورود سرمایه گذاران جدید به یکی از قطب های معدنی کشور تبدیل شود.


لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=89949
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.