وزیر صمت: «فتاح» کار بنیاد مستضعفان در قلعه گنج را به تعطیلی کشانده است

وزیر صنعت، معدن تجارت با گله‌مندی شدید از عملکرد «فتاح» رییس بنیاد مستضعفان گفت : آقای فتاح کار بنیاد را در قلعه‌گنج به تعطیلی کشانده است.

علی‌رضا رزم‌حسینی صبح امروز پنج‌شنبه -۱۹ خرداد- در سفر به جنوب کرمان خطاب به فتاح تصریح کرد: این کار به نام مقام معظم رهبری است و نباید تعطیل شود، من به عنوان خدمتگذار این مردم حتما پیگیر این کار می شوم.

او با ابراز امیدواری از اینکه با نگاه به عملکرد معین اقتصادی منوجان به عنوان شهر ملی معرفی گردد گفت: اگر معدنی در یک منطقه شروع به استخراج منابع ملی کند در حالیکه مردم آنجا فقیر باشند، و درآمد منطقه افزایش پیدا نکند مخالف توسعه است.

رزم‌حسینی اضافه کرد: معین اقتصادی منوجان در حالی که در سیرجان هست اما کار خود را به نحو احسن در همه حوزه‌ها در این منطقه انجام می‌دهد.

استاندار اسبق کرمان که بنیان‌گذار و طراح معین های اقتصادی در کشور مطرح است عنوان کرد: تا کنون در کشور چهارصد معین اقتصادی مشخص کرده‌ام و این سرمایه گذاران قرار نیست یارانه بدهند بلکه باید در این مناطق کسب و کار راه بیندازند.

وزیر صمت با یادآوری عملکرد سعیدی کیا رییس سابق بنیاد مستضعفان تصریح کرد: مدیر عامل گهرزمین باید برای توانمندسازی مردم هزینه که نه بلکه سرمایه‌گذاری کند.

رزم حسینی ادامه داد: منوجان باید به مرحله‌ای برسد که با رشد در رشته‌های مختلف به عنوان شهری مهاجر پذیر عنوان شود و این رشد در سه مقوله اقتصاد و فرهنگ و امنیت به عنوان سه حلقه بهم پیوسته است که باعث می‌شود آبادانی در منطقه به وجود آید.

وزیر صمت از خدمت به مردم به عنوان وقف یاد کرد و افزود مسوولیت اجتماعی که به عهده بخش خصوصی است در واقع باید وقف بخش خصوصی به مردم باشد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=72240
1 نظر
  1. علیرضا م می گوید

    وزیر صمت شما گفتید اگر معدنی در منطقه ای باشد و مردم ان منطقه بی بهره باشند مخالف توسعه هست
    پس چرا در رفسنجان که بزرگترین معدن ایران هست ولی فایده اش نصیب خود رفسنجان نمیشود و بیشتر نصیب کرمان میشود
    چرا چرا و چرا و…

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.