تعدادی از نمایندگان استان کرمان در مجلس به همراه نماینده تبریز از وزیر صمت برای انتصاب خرمی‌شاد به عنوان مدیرعامل شرکت ملی مس تشکر کردند؛


پورابراهیمی و رضاحسینی امضا نکردند، حسن‌پور امضا نکرد، اما زنگ زد و تشکر کرد!

پس از معرفی «احد علیخانی» به عنوان مدیرعامل صندوق بازنشستگی مس؛ جمعی از نمایندگان استان کرمان به همراه میرتاج‌الدینی نماینده تبریز و آذرشهر طی نامه‌ای به وزیر صمت از انتصاب خرمی‌شاد به عنوان مدیرعامل شرکت ملی مس تشکر کردند. محمدرضا پورابراهیمی، نماینده کرمان و راور و رضاحسینی نماینده شهربابک این نامه را امضا نکردند؛ هرچند نام حسن‌پور هم در بین امضا کنندگان نیست، اما در پایین نامه درج شده که شهباز حسن‌پور تلفنی از وزیر صمت تشکر کرده‌ است!

به گزارش «کرمان نو» در این نامه نوشته شده است: خرمی‌شاد از مدیران کارآمد و متخصص است و حضور او موجب تحول در شرکت مس می‌شود و همچنین در این نامه از اقدامات و انتصابات شایسته خرمی شاد در شرکت مس نیز تقدیر شده است.
اینکه این نامه چند روز پس از انتصاب مدیرعامل صندوق بازنشستگی مس نوشته و منتشر شده است؛ می‌تواند نشان از بالاگرفتن کشمکش بر سر انتصابات در شرکت ملی مس باشد.
این نامه به امضای موسی‌ غضنفرآبادی نماینده بم، ریگان، فهرج و نرماشیر؛ حجت‌الاسلام‌ حسین‌ جلالی نماینده رفسنجان و انار؛ محمدمهدی‌زاهدی نماینده کرمان و راور؛ منصورشکرالهی نماینده کهنوج، منوجان، رودبار جنوب، قلعه‌گنج و فاریاب؛ صمداله‌محمدی نماینده بافت، رابر و ارزوئیه، ذبیح‌الله‌اعظمی نماینده جیرفت و عنبرآباد و عفت‌شریعتی نماینده زرند و کوهبنان و همچنین حجت‌الاسلام‌محمدرضامیرتاج‌الدینی نماینده تبریز و رئیس مجمع نمایندگان شمالغرب کشور رسیده است‌. در انتهای نامه همچنین نوشته شده است که حسن‌پور نماینده سیرجان و بردسیر در اقدامی متفاوت نامه را امضا نکرده اما به وزیر صمت زنگ زده و تشکر کرده است!

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=110313
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.