با صدور حکمی از سوی رئیس قوه قضائیه:


دادستان عمومی و انقلاب سیرجان منصوب شد

با صدور حکمی از سوی حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمین محسنی‌اژه‌ای، مجتبی قدیمی، معاون قضایی دادگستری سیرجان به سمت دادستان عمومی و انقلاب سیرجان منصوب شد.

به گزارش کرمان‌نو، آیین تکریم و معارفه دادستان‌های عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان روز دوشنبه ۲۴ بهمن ماه با حضور حجت‌الاسلام حمیدی، رییس کل دادگستری استان کرمان، جمعی از اعضای شورای قضایی استان کرمان و مسئولان شهرستان سیرجان برگزار خواهد شد.
در این آیین از خدمات محسن نیک‌ورز، دادستان عمومی و انقلاب سابق شهرستان سیرجان که به سمت رییس حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان کرمان منصوب شده است، تجلیل به عمل خواهد آمد.
در حکم انتصاب دادستان عمومی و انقلاب جدید شهرستان سیرجان که به امضای حجت‌الاسلام و‌لمسلمین محسنی‌اژه‌ای، ریاست قوه قضاییه رسیده، آمده است:
امید است با در نظر داشتن اهمیت امر قضا و مسئولیت‌های سنگین ناشی از آن، اجرای عدالت اسلامی و رسیدگی به محرومان و ستم دیدگان و حمایت از حقوق مشروع مردم را سرلوحه کار خود قرار داده و در انجام وظایف الهی با رعایت دقیق موازین شرعی و قانونی همراه با سرعت لازم موفق و موید باشید.
قدیمی فعالیت قضایی خود را از سال ۱۳۹۲ آغاز کرد و در سمت‌های مختلفی از جمله: دادیار تحقیق و دادیار ناظر زندان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان، بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب سیرجان و معاون دادستان سیرجان خدمت کرده است و در سال ۱۴۰۰ از سوی رئیس قوه قضاییه به سمت معاون قضایی دادگستری شهرستان سیرجان منصوب شده بود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=101454
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.