رئیس پلیس آگاهی استان خبر داد


رد پای زن و شوهر کلاهبردار در پرونده جعل اسناد قولنامه‌ای کرمان

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان از شناسایی و دستگیری زن و شوهری که با جعل اسناد قولنامه‌ای و فریب طرفین معامله اقدام به کلاهبرداری می‌کردند، خبر داد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایسنا، سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی امروز ۱۸ تیرماه در تشریح این خبر  اظهار کرد: در پی طرح شکایت و تشکیل پرونده‌هایی در حوزه جعل اسناد و کلاهبرداری‌های ملکی مشخص شد کلاهبرداران حرفه‌ای، املاک با ارزش را شناسایی و با خالی گذاشتن بخش‌هایی از مندرجات اجاره‌نامه و جلب اعتماد موجر، برخی اسناد دیگر را نیز به اجاره‌نامه‌های فاقد اصالت الحاق و با ترفندهایی خاص اقدام به کلاهبرداری از طرفین معامله می‌کردند.

وی افزود: در این رابطه در پی تحقیقات تخصصی کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی و با واکاوی دقیق اسناد و مدارک گردآوری شده از شکات، رد پای یک خانم و آقای جوان در این کلاهبرداری‌های حوزه جعل اسناد محرز و در ادامه هویت این متهمان در روند تکمیل تحقیقات شناسائی شد.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان با اشاره به شناسایی و دستگیری متهمان که زن و شوهری جوان اهل یکی از استان‌های شمال غرب کشور بودند، تصریح کرد: در بازرسی از منزل متهمان تعدادی اسناد جعلی شامل صلح‌نامه و سند رسمی کشف و متهمان پس از اقرار به جزئیات کلاهبرداری‌های خود تحویل مرجع قضایی شدند.

وی تاکید کرد: از شهروندان درخواست داریم از امضا و تائید اسناد فاقد اصلالت و دارای جای خالی یا مندرجات مشکوک خودداری و نهایت دقت را در انجام معاملات به کار ببرند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=106408
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.