با موافقت قوه قضائیه؛


ماهان به عنوان اولین بخش در استان کرمان صاحب دادستانی می‌شود

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: در پی درخواست دادگستری استان، قوه قضائیه با راه‌اندازی دادسرای عمومی و انقلاب در بخش ماهان به عنوان اولین حوزه قضایی بخش که صاحب دادستانی می‌شود، موافقت کرده است.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی امروز ۲۱ شهریورماه با اعلام این خبر اظهار کرد: معاون اول قوه قضائیه همچنین با ارتقاء تشکیلات قضایی در شهرستان انار موافقت نموده و مجوز راه‌اندازی دادسرای عمومی این شهرستان نیز صادر شده است.

او با اشاره به اینکه ساخت دادگاه عمومی بخش اسماعیلیه جیرفت نیز در مراحل پایانی خود قرار دارد، اعلام کرد: با توجه به تکمیل این ساختمان و موافقت قوه قضاییه با تشکیل دادگاه در این بخش، ان‌شاءالله در آینده نزدیک شاهد افتتاح این دادگاه نیز خواهیم بود.

رئیس کل دادگستری استان کرمان تصریح کرد: راه‌اندازی دادگاه در بخش اسفندقه و روداب نیز در دستور کار دستگاه قضائی استان قرار دارد و در صورت تامین زیرساخت‌های مورد نیاز از جمله ساختمان اداری راه‌اندازی خواهد شد.

او با بیان اینکه نگاه ما در دستگاه قضائی، نگاه توسعه‌ای و خدمت رسانی به مردم است، اظهار کرد: دسترسی آسان به عدلیه و استفاده از خدمات دستگاه قضایی با کمترین هزینه حق مردم است و مسئولان مکلفند در تصمیم گیری‌های خود صلاح و صرفه مردم را مدنظر قرار دهند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=108765
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.