دادستان عمومی وانقلاب شهرستان قلعه‌گنج خبر داد؛


نجات دختر نوجوان از چنگال آدم‌ربایان | ۴ آدم‌ربا بازداشت شدند

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان قلعه گنج از آزادی یک گروگان از چنگال آدم ربایان مسلح ظرف کمتر از ۵ ساعت در جنوب استان کرمان خبر داد .

به گزارش کرمان‌نو، کیومرث قاسمی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: پس از کسب گزارشی مبنی بر وقوع یک فقره آدم‌ربایی مسلحانه در یکی از شهرستان‌های جنوبی استان کرمان و اینکه آدم‌ربایان قصد انتقال فرد گروگان را از پهنای جغرافیای این شهرستان دارند، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت.

این مقام قضایی اعلام کرد: با توجه به حساسیت موضوع و اینکه فرد گروگان یک دخترخانم ۱۶ساله بود، بلافاصله دستورات قضایی جهت شناسایی و دستگیری آدم‌ربایان صادر گردید.

دادستان قلعه‌گنج افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی از سوی پلیس اطلاعات و پلیس آگاهی شهرستان، مخفیگاه آدم‌ربایان در حاشیه شهر شناسایی و در یک عملیات فرد گروگان از چنگال آدم‌ربایان آزاد شد.

او با اشاره به اینکه این دخترخانم صحیح‌وسالم تحویل والدین شده است، افزود: دراین‌رابطه ۴ متهم بازداشت شده‌اند.

قاسمی در خصوص علت و انگیزه آدم‌ربایان گفت: تحقیقات تکمیلی دراین‌رابطه در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قلعه‌گنج ادامه دارد. دادستان قلعه گنج هشدار داد: برخورد دستگاه قضایی با مرتکبین جرایم خشن، سخت و عبرت‌آموز خواهد بود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=113850
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.