تمامی محورهای استان کرمان درگیر بارش باران و برف است

احسان عراقی‌زاده با اشاره به اینکه نزدیک به 24 ساعت است که تمامی محورهای استان کرمان درگیر بارش برف و باران بوده و تقریبا بارش برف و باران 80 درصد استان را فرا گرفته است اظهار داشت: در 30 ساعت گذشته بیشترین بارش برف را در گردنه کفنوئیه و گردنه اسکر داشتیم که عملیات نمک‌پاشی در این محور به صورت مستمر در حال انجام است.

وی با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته کلیه محورها استان بارش باران را داشتند گفت: بارش برف را در محور کرمان – بردسیر – سیرجان گردنه خان کوه، گردنه کوه پنج و گردنه خانه سرخ را داشتیم و از دقایق اولیه همکاران ما عملیات نمک‌پاشی یخ‌زدایی و برف‌روبی را داشتند.

به گزارش تسنیم، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان کرمان با اشاره به اینکه در حال حاضر محور بردسیر- نگار – بافت، کرمان – بردسیر – سیرجان، بافت – رابر – جیرفت و سرچشمه – رفسنجان و سرچشمه – سیرجان بارش شدید برف را داریم عنوان کرد: بارش برف در محور چترود گردنه خراسانی ، محور انار – شهربابک – سیرجان، محور کرمان – شهداد – نهبندان و زرند – راور و زرند – رفسنجان بارش برف آغاز شده است.

وی با بیان کلیه محورها استان باز است و ما در قالب 280 نفر پرسنل راهداری، 35 اکیپ راهداری زمستانی، 260 دستگاه خودروی سبک و سنگین و نیمه‌سنگین در محورها حضور داشته و مشغول عملیات راهداری هستیم افزود: در حال حاضر 18 راهدارخانه ثابت و سیار ما درگیر هستند.

عراقی‌زاده با اشاره به اینکه تقریبا تمامی محورهای استان درگیر بارش و برف هستند اما کلیه جاده‌های استان باز و تردد در آن آزاد است گفت: به رانندگان توصیه می‌شود در صورتی که قصد تردد در محورهای استان را دارند از به همراه داشتن زنجیر چرخ، لباس گرم، غذا و بنزین به اندازه کافی مطمئن باشند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=24586
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.