شهردار رفسنجان: افزایش سرانه ورزش در محلات شهر را دنبال می‌کنیم

شهردار رفسنجان از مطالعات و سرمایه گذاری بر روی ورزش در بُعد محله محوری خبر داد و گفت: با تحقیق و بررسی در محله های شهر، سرانه ورزش را با ایجاد بستر ورزش های مختلف در پارک ها، فضای سبز و بوستان ها افزایش خواهیم داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، “مجید کهنوجی” شامگاه ۲۷ مهرماه در مراسم افتتاح نمایشگاه دستاوردهای ورزشی شهرستان رفسنجان با تبریک هفته تربیت بدنی، اظهار کرد: یکی از مسائلی که در شهرداری دنبال می کنیم بحث محله محوری است و در این بحث اگر سرانه ورزشی دیده نشده باشد روی آن سرمایه گذاری می کنیم.

وی با اشاره به اینکه اگر اداره ورزش در هر محله ای تحقیق کرده و بگوید که امکانات ورزشی نیاز دارد شهرداری ورود کرده و برای آن طراحی انجام می دهد، ادامه داد: در حال بررسی هستیم که از لحاظ قانونی بتوانیم باشگاه شهرداری را راه‌اندازی کنیم و اگر بتوانیم بودجه را هم مصوبه از شورا بگیریم، مانند شهرستان‌های دیگر کمک ورزشکارانی که در جامعه دیده نمی‌شوند، باشیم.

فرماندار رفسنجان نیز در این مراسم اظهار کرد: از هیچ کوششی برای ارتقاء ورزش شهرستان دریغ نخواهیم کرد و تا جایی که امکان دارد برای بهبود شرایط ورزشی شهرستان همه امکانات را بسیج می کنیم.

“مجید فصیحی هرندی” افزود: برای اینکه ورزش شهرستان به صورت حرفه ای و همگانی پیش برود همه باید در تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف اهتمام ورزند.

وی تصریح کرد: از باشگاه ورزشی فرهنگی مس که یک جایگاه قدرتمند است، حمایت می کنیم تا در صدر ورزش هایی که می تواند قرار گیرد و انگیزه و بهانه ای برای توسعه ورزش های خانوادگی و همگانی و حرفه ای باشد.

فصیحی هرندی با بیان اینکه ما بهترین ورزشکاران رتبه آور جهانی و ملی و با اراده و با همت بلند را در شهرستان داریم، تصریح کرد: از باشگاه ورزشی مس رفسنجان خواستیم از همه هیئت ها برنامه بخواهند و بر اساس این برنامه ها آنها را حمایت و برای ارتقاء آن ها بودجه قرار دهند و در آخر آن هیئت ها را ارزیابی کنند.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان رفسنجان نیز در این مراسم گفت: نمایشگاه دستاوردهای ورزشی رفسنجان با حضور ۴۲ هیأت ورزشی شهرستان به‌مدت پنج شب ادامه دارد.

به گفته “علی رویگر” المپیاد ورزشی طلای سبز رفسنجان نیز با یاد و خاطره شهید سلیمانی در ۷۴ رشته ورزشی برای آقایان و ۶۴ رشته برای خانم‌ها برگزار می شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=78527
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.