همه محور‌های مواصلاتی شمال کرمان باز است

سرپرست مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان کرمان گفت با توجه به بارش باران و برف در سطح استان کرمان، تمامی محور‌های مواصلاتی شمال کرمان باز است.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، جواد دهقانی، سرپرست مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان کرمان گفت: تمامی راه‌های شمال استان کرمان باز است و تردد در آن‌ها جریان دارد.

او درباره‌ آخرین وضعیت راه‌های شمال استان کرمان گفت: در محور کرمان، کفنوییه، بافت، اسکر، گدار سنگ صیاد، قنات سیر و گردنه خراسانی شاهد بارش برف هستیم که در این گردنه‌ها تمامی رانندگان باید با زنجیر چرخ حرکت کنند.

دهقانی می گوید: تمام عوامل راهداری آماده نمک پاشی، تیغ زنی و برف روبی گردنه‌ها هستند.

او گفت: در محور بم و شورگز به سمت زاهدان گردوخاک شدید است که تردد باید با جوانب احتیاط صورت گیرد.

دهقانی می‌گوید: در بیشتر مسیر‌ها نیز شاهد بارش باران هستیم و از شب دوشنبه نیز با ورود سامانه جدید به سمت استان کرمان تا روز سه شنبه شاهد بارش برف سنگین، کولاک و بارش باران خواهیم بود؛ بنابراین رانندگان باید تمام جوانب احتیاط را در نظر داشته باشند.

او توصیه کرد: تمام رانندگان قبل از سفر از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ که به طور شبانه روز فعال است از وضعیت راه‌ها اطلاع یابند و زنجیر چرخ، لباس گرم، تغدیه کافی و باک پر بنزین به همراه داشته باشند.

سرپرست مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان کرمان گفت: در حال حاضر ۴۵۰ نفر از کارکنان راهداری با ۴۳۰ دستگاه سنگین و نیمه سنگین در ۹ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه روستایی به صورت آماده باش کامل، عملیات برف روبی و تیع زنی جاده‌ها را انجام می‌دهند.

او گفت: در حال حاضر ۴۲ راهداری در سطح استان کرمان به صورت ثابت و سیار برای خدمت رسانی به مردم آماده هستند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=83485
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.