وزش باد و گرد و خاک در کرمان

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت:برای امروز وزش باد نسبتا شدید به همراه گرد وخاک در برخی مناطق استان پیش بینی می‌شود.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مریم سلاجقه با اشاره به این که هم اکنون آسمان استان صاف تا کمی ابری است گفت: برای امروز رگبار پراکنده در ارتفاعات مرکز و جنوب غرب و وزش باد نسبتا شدید به همراه گرد وخاک و احتمال طوفان در شرق، جنوب شرق، شمال و شمال غرب استان پدیده غالب است.

او افزود:شدت وزش باد در شهرستان‌های ریگان، فهرج و زهکلوت بیشتر است.

سلاجقه با اعلام اینکه کاهش دید افقی، کاهش کیفیت هوا و افزایش غلظت گرد و غبار در این مناطق دور از انتظار نیست بیان کرد:مردم از تردد در فضای باز خودداری کنند و رانندگان که قصد تردد از این مسیر‌ها را دارند از شرایط جاده‌ها باخبر باشند.

او گفت: این شرایط جوی فعلا تا پایان هفته در استان ادامه دارد، روند تدریجی افزایش دما در سراسر استان آغاز شده است.

سلاجقه بیان کرد:در حالی که مردم منوجان در ۲۴ ساعت گذشته با ۴۴ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین روز را در استان پشت سر گذاشته، لاله زار با دمای ۴ درجه سانتیگراد خنک‌ترین نقطه استان به ثبت رسیده است.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۱۷ درجه سانتیگراد اعلام کرد و گفت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات به ۳۴ درجه سانتیگراد می‌رسد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=71203
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.