نشست منطقه‌ای محیط‌زیست در هتل پنج ستاره پارس برگزار شد


کرمان ۹۰۰ نیرو محیط‌بان نیاز دارد

نشست منطقه‌ای مدیران حفاظت محیط زیست کشور (منطقه سه) صبح امروز به میزبانی کرمان با حضور مدیران کل محیط‌زیست منطقه سه کشور، معاون سازمان ذیحساب و مشاور رئیس سازمان محیط‌زیست کشور در هتل پنج ستاره پارس برگزار شد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایسنا، در این نشست سرپرست حفاظت محیط زیست استان کرمان با اشاره به نبود اداره محیط زیست در شش شهرستان استان گفت: ۱۴ پاسگاه محیط بانی در استان داریم که تعدادی به دلیل نبود نیروی انسانی غیر فعال هستند و با کمبود شدید نیرو مواجه هستیم.

طالب خالویی افزود: در استان به بیش از ۹۰۰ نیروی محیط بان نیاز داریم که در حال حاضر فقط ۱۱۴ نیروی محیط بان داریم.

سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمان، ۲۳ منطقه را تحت مدیریت این اداره کل دانست و بیان کرد: وسعت مناطق تحت مدیریت و شکار ممنوع استان کرمان بیش از ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار هکتار و معادل ۱۵ درصد از سطح استان است.

انجم‌شعاع معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست کشور در این نشست تعداد کارکنان حفاظت محیط زیست کل کشور را ۷۲۰۰ نفر اعلام کرد و در ادامه گفت: متاسفانه برخی از کارکنان محیط زیست به جای پرداختن به کار و تلاش و خدمت و حفاظت از محیط زیست، بخش عمده وقت خود را تحت عنوان مطالبه در فضای مجازی می گذراند و این نشان دهنده ضعف ارتباط مدیران با کارکنانشان یا عدم نظارت بر همکاران یا عدم تقسیم کار یا از بیکاری برخی ها در فضای مجازی حضور دارند و … است و این یکی از آسیب های سازمان حفاظت محیط زیست است. نوع نگاه و نوع نظارت مدیریت زمان برای خدمت به مردم داشته باشید.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=96431
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.