کسب رتبه نخست کشوری توسط روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی جنوب کرمان

سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان گفت: واحد روابط عمومی جنوب کرمان موفق به کسب سقف امتیاز لازم در بین روابط عمومی‌های ادارات کل منابع طبیعی کشور در بخش فرهنگ سازی، اطلاع رسانی و مستندسازی پروژه های آبخیزداری و آبخوانداری در سال 98 شده است.

حمزه احمدی افزود: این پروژه ها از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی بوده که این واحد با کسب امتیاز 100، توانسته رتبه نخست روابط عمومی کشور در این بخش را کسب کند.

وی با اشاره به اینکه این ارزیابی توسط سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری در بین واحدهای روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی استان‌های کشور انجام شده است، عنوان کرد: این ارزیابی دارای بخش‌های مختلف از جمله امکانات و توانایی، مدیریت روابط عمومی، نظرسنجی، اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی تلویزیونی، اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی رادیویی، انتشارات، تبلیغات، ارتباطات اجتماعی و ارتباطات مردمی بوده که هر بخش دارای امتیازهای مختلف است.

احمدی نقش رسانه ها را در موفقيت روابط عمومي منابع طبيعي جنوب کرمان موثر دانست و افزود: رسانه های اين منطقه در بازتاب اخبار و اطلاع رسانی ها تاثيرگذار بوده و با انعکاس اخبار مربوط به منابع طبیعی نقش مهمی در اهميت دادن مردم به منابع طبيعي داشتند.

احمدی با اشاره به جایگاه مهم روابط عمومی در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گفت: این واحد در سال‌ اخیر موفقیت‌های چشمگیری داشته و تلاش قابل تقدیری در راستای فرهنگ‌سازی و حفظ منابع طبیعی در منطقه انجام داده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=40395
1 نظر
  1. […] کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان گفت: همزمان با آغاز هفته منابع طبیعی ۵۷ طرح آبخیزداری، […]

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.