معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان:


هنرمندان صنایع‌دستی در کرمان بیمه تکمیلی می‌شوند

 معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان گفت: طرح بیمه تکمیلی هنرمندان صنایع‌دستی این استان برای نخستین‌بار اجرا می‌شود.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان، کاظم حسین‌زاده با اشاره به اینکه هنرمندانی که تمایل دارند بیمه تکمیلی شوند باید در ابتدا دارای بیمه‌گر پایه باشند، اظهار کرد: این طرح در راستای انعقاد تفاهم‌نامه معاونت صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی با بیمه البرز اجرا می‌شود.

 معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان افزود: هنرمندان متقاضی در کرمان به معاونت صنایع‌دستی این استان و در شهرستان‌ها به ادارات و نمایندگی‌ها مراجعه کنند.

 او بیان کرد: هنرمندانی که از این بیمه استفاده می‌کنند، می‌توانند از بیمه خودرو، شخص ثالث، بدنه و حوادث نیز به‌صورت اقساط و با تخفیف بهره‌مند شوند.

 حسین‌زاده ادامه داد: ۷۰ هزار هنرمند و صنعتگر صنایع‌دستی در ۱۰۰ رشته این حوزه در استان کرمان به‌صورت انفرادی و کارگاهی مشغول به فعالیت هستند.

 او خاطرنشان کرد: ارائه تسهیلات و حمایت از هنرمندان و صنعتگران صنایع‌دستی از اولویت‌های اداره کل میراث‌فرهنگی استان کرمان است که خوشبختانه در این زمینه موفق بوده‌ایم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=111534
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.