تامین سوخت مورد نیاز ناوگان حمل و نقل محصولات کشاورزی با همکاری شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان گفت: سوخت مورد نیاز ناوگان حمل و نقل محصولات کشاورزی با همکاری شرکت پخش فرآورده های نفتی استان تامین خواهد شد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، مسعود جمیلی افزود: پس  از دریافت گزارشاتی مبنی بر وجود مشکل تامین سوخت ویژه ناوگان حمل و نقل، بررسی و پایش مشکلات مطرح شده از طریق دستگاه‌های متولی در دستور کار قرار گرفت.

وی از اهتمام ویژه نسبت به ساماندهی تامین سوخت مورد نیاز ناوگان حمل و نقل خبر داد و افزود: ضمن هماهنگی با دستگاه های همکار، قرار شد چنانچه رانندگان  در خصوص عدم شارژ کارت سوخت مشکل و یا شبهه ای دارند، می‌توانند با تماس با شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان با اعلام شماره کارت هوشمند ناوگان نسبت به استعلام وضعیت سوخت گیری ناوگان طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت اقدام نمایند.

جمیلی از پیگیری های لازم  برای اطمینان خاطر فعالان  حمل و نقل جهت تامین سوخت مورد نیاز سخن به میان آورد و گفت: در مکاتبه با شرکت پخش فراورده های نفتی استان از آمادگی این شرکت در خصوص تامین سوخت مورد نیاز ناوگان به رانندگان خبر دادند که جای هیچ گونه نگرانی نیست.

به گفته جمیلی با شروع فصل برداشت محصولات کشاورزی جنوب استان کرمان روزانه در حال حاضر بیش از ۶۰۰ دستگاه ناوگان برای حمل محصولات به منطقه عزیمت می کند که این عدد در اوج برداشت محصولات به بیش از۳۰۰۰ دستگاه افزایش پیدا می‌کند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=81499
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.