نظام آموزشی ایران عقب افتاده ترین نظام آموزش جهان

علیرضا رزم حسینی گفت: بیشترین جلسات اقتصادی را در شهرستان های دوردست برگزار گردیده است و از روز اول این به دنبال توسعه متوازن در استان کرمان بوده ایم.

وی ادامه داد: همراه با پروژه های بزرگ، پروژه های کوچک و خوداشتغالی در روستاهای محروم را راهبری و به آن ها نیز  مورد توجه بودند و همین توجه منجر به سبک و مدلی شد که 21 موسسه علمی و استانی کار مقاومتی استان را پذیرفتند.

استاندار کرمان گل گهر را یکی از ظرفیت های استان کرمان دانست و بیان کرد: اگر این حرکت گل گهر پایدار باشد، مطمئنا شرکت های دیگر هم مشارکت خواهند کرد و کمترین بیکاری و آسیب های اجتماعی را خواهیم داشت و این منوط به پیگیری مدیران و فرمانداران است.

وی از ظرفیت های بسیار بالای اقتصادی مناطق سیرجان سخن به میان آورد و عنوان کرد: نه تنها در این زمان بلکه در ۲۰۰و ۵۰۰ سال قبل هم اینگونه بوده است و تنها عدم مدیریت خوب باعث شده است که نتوانیم آنگونه که شایسته است بنا به گفته مقام معظم رهبری پیشرفت کنیم.

رزم حسینی افزود: خوشبختانه در دولت روحانی که از ابتدا هدف رفع تحریم ها بوده است توانسته ایم با ادامه این سیاست ها در دولت دوازدهم ثمرات زیاد آن ها را در استان کرمان ببنیم.

وی بیان کرد: دو  سال طول کشید تا برجام به نتیجه رسید و کارنامه دولت تدبیر و امید را باید در بازه دو ساله بررسی کنیم.
استاندار کرمان گفت: وقتی به دولت خردگرا رای می دهید شاهد سیاست های کاملا متفاوت خواهید بود.
وی ادامه داد: ناکارآمدی ما در حوزه اقتصادی موجب شده در سنوات گذشته آنگونه که شایسته نظام بوده پیشرفت نکرده ایم و این موضوع موجب شده رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال های اخیر به صورت ویژه به موضوعات اقتصادی تاکید کنند.
وی با تاکید بر اینکه همواره به توسعه متوازان استان کرمان توجه داشته ایم گفت: همانگونه که به پروژه های بزرگ توجه شده، به پروژه های خرد و روستایی نیز توجه شده است.

وی گفت: با ورود بخش خصوصی، دولت باید نقش نظارت، پشتیبانی و حمایت را عهده دار شود نه اینکه موانعی را ایجاد کند.
وی افزود: دور زدن بروکراسی اداری یکی از مواردی بوده که در مدیریت استان کرمان آن را دنبال کرده ایم.
رزم حسینی به اقدامات انجام شده در حوزه حفظ میراث فرهنگی اشاره و بیان کرد: با استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی گام های بزرگی در این حوزه برداشته شده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=11204
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.