هفته سوم لیگ دسته یک فوتبال؛


ایستگاه سوم آزمون‌وخطا سامره | شهربابکی‌ها به دنبال تداوم پیروزی‌ها

تیم فوتبال مس کرمان و علی سامره در سومین بازی فصل خود به مصاف پالایش نفت بندرعباس می‌روند و شاگردان محمود فکری در مس شهربابک نیز به دنبال سومین پیروزی خود برابر آریو اسلامشهر هستند.

به گزارش کرمان‌نو، شاگردان علی سامره در حالی فردا دوشنبه ۲ مهر از ساعت ۱۸ در خانه به مصاف پالایش نفت بندرعباس می‌روند که از ۲ بازی قبلی خود یک پیروزی و یک شکست کسب کرده‌اند. مسی‌ها که در بازی اول با ۲ گل برابر مس سونگون به پیروزی رسیدند در بازی دوم با ۳ گل مغلوب صنعت نفت آبادان شدند و حالا در سومین بازی در خانه میزبان پالایش نفت بندرعباس هستند تا عیار این تیم کم کم مشخص شود.

این اولین بازی رسمی ۲ تیم برابر یکدیگر است. پالایش نفت بندرعباس که اولین فصل حضور خود در رقابت‌های لیگ یک را تجربه می‌کند، فصل گذشته با خریدن امتیاز تیم استقلال ملاثانی به این رقابت‌ها گام گذاشت.

این تیم با هدایت عبدالله ویسی در دو بازی گذشته خود در رقابت‌های لیگ یک این فصل برابر آریو تن به شکست دو بر صفر داد و هفته گذشته در خانه برابر پیکان با تساوی بدون گل متوقف شد.

شاگردان فکری به دنبال تداوم پیروزی‌ها

دیگر نماینده استان یعنی مس شهربابک در حالی سومین بازی خود در لیگ دسته یک فوتبال کشور برابر آریو اسلامشهر برگزار می‌کند که شروع خوبی در لیگ دسته یک به همراه محمود فکری داشته است. این تیم با ۲ پیروزی در صدر جدول لیگ یک قرار دارد.

9223372036854775808 214768 1 e1726996846248

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=122041
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.