مدیر بهداشت و درمان مجتمع مس سرچشمه رفسنجان:


اهالی روستای گنجان رابر از خدمات درمانی مجتمع مس سرچشمه بهره‌مند شدند

در اردوی جهادی درمانی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در روستای گنجان رابر بیش از ۲۸۵۱ خدمات پزشکی و درمانی به ۱۴۱۳ نفر از اهالی منطقه ارائه شد.

به گزارش «کرمان نو» به نقل از روابط‌عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، دکتر مجید سعدلو اظهار کرد: طرح جهادی درمانی «شهدای گنجان» روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۹ و ۳۰ شهریورماه به همت گروه جهادی شهدای صنعت مس، امور بهداشت و درمان مجتمع مس سرچشمه، بسیج جامعه علوم پزشکی رفسنجان و کرمان و با مشارکت مجتمع مس درآلو برگزار شد.
او افزود: این اردوی درمانی با حضور پزشکان عمومی و متخصصان داخلی و چشم‌پزشکی، تیم‌های پرستاری، اپتومتریست، مامایی و دندانپزشکان برگزار شد.
او با اشاره خدمات ارائه‌شده در این اردوی جهادی‌درمانی، گفت: ۳۲۲ نفر از خدمات متخصص داخلی، ۶۷ نفر از خدمات متخصص زنان و زایمان، ۱۰۵ نفر از خدمات متخصص چشم‌پزشکی، ۶۳ نفر از خدمات پزشک عمومی، ۱۸۵ نفر از خدمات مامایی، ۱۱۱ نفر از خدمات اپتومتریست، ۲۵ نفر از خدمات روان‌شناسی و مشاوره، ۵۰ نفر از خدمات پایش فشارخون و ۸۴۳ نفر از خدمات نسخه‌های دارویی بهره بردند.
سعدلو به خدمات دندانپزشکی در این اردوی جهادی نیز اشاره و تصریح کرد: ۳۶۶ نفر از خدمات معاینه، ۷۱ نفر از خدمات ترمیم، ۴۱۱ نفر از خدمات کشیدن، ۲۳ نفر از خدمات اندو و ۹۰ نفر از خدمات رادیوگرافی بهره‌مند شدند.
به گفته او، در این اردوی جهادی درمانی، همچنین خدمات فرهنگی ارائه شد که شامل ۵۴ مورد کار با کودک، ۵۵ مورد توزیع بسته فرهنگی و توزیع کیف مدرسه برای ۱۰ نفر بوده است.
مدیر بهداشت و درمان مجتمع مس سرچشمه رفسنجان با بیان این‌که تمام داروهای توزیع‌شده در این اردوی جهادی درمانی رایگان بوده، تصریح کرد: در این اردوی جهادی درمانی در مجموع ۲۸۵۱ خدمت به ۱۴۱۳ نفر از اهالی روستای گنجان رابر ارائه شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=122061
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.