واکنش آموزش‌وپرورش به ویدیو ضرب و شتم کودک کهنوجی؛


آموزش‌و‌پرورش کهنوج: بررسی می‌کنیم

آموزش‌وپرورش شهرستان کهنوج در خصوص ویدیو منتشر شده منتسب به برخورد فیزیکی با دانش‌آموز در روستای کهورآباد سهرابیان با صدور اطلاعیه‌ای تأکید کرد: جوانب مختلف این اتفاق در دست بررسی است.

به گزارش کرمان‌نو، در روزهای اخیر، ویدیویی در فضای مجازی منتشر شده که در آن ولی دانش‌آموزی توضیحاتی از کتک‌خوردن فرزندش توسط معلم مدرسه در روز ۴ مهر خبر می‌دهد. اداره آموزش‌وپرورش شهرستان کهنوج در پی انتشار این ویدیو تأکید کرد: موضوع از طریق مراجع قانونی آموزش‌وپرورش شهرستان و استان در حال بررسی است.

پدر دانش‌آموز ۶ساله کهنوجی که بر اثر تنبیه معلم از ناحیه چانه دچار آسیب شده می‌گوید: معلم مدرسه شهید بهشتی کهورآباد سهرابیان کهنوج بعد از زدن ۵ سیلی به فرزندش با هول دادن آن باعث شکستن فک آن می‌شود که بعدازاین اتفاق دانش‌آموز به بیمارستان منتقل می‌شود.

گویا برخی از معلمان همچنان تفکرات دوران چوب و فلک را دارند و یا اطلاعی از قوانین و مقررات ندارند که همچنان برای تربیت از روش‌های کتک‌زدن و هل‌دادن استفاده می‌کنند.

در این اطلاعیه آمده است بر اساس قانون و بخشنامه‌های ارسالی وزارت آموزش‌وپرورش و آموزش‌وپرورش استان کرمان هرگونه تنبیه بدنی تحت هر شرایطی در مدارس ممنوع و خط‌قرمز آموزش‌وپرورش است و در صورت اثبات با فرد متخلف بر اساس قانون برخورد خواهد شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=122499
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.