شهردار کرمان:


جشنواره نان با حضور ۲۷ استان از فردا شروع به کار می‌کند

شهردار کرمان در نشست با اصحاب رسانه از تلاش برای ثبت ملی جشنواره نان در کرمان خبر داد. این جشنواره از ۲۴ مهرماه به مدت ۴ روز در پارک مادر برگزار می‌شود و ۲۷ استان در این جشنواره حضور فعال دارند

به گزارش «کرمان نو» محسن تویسرکانی، شهردار کرمان در نشست خبری با موضوع دومین جشنواره ملی نان با تأکید بر اهمیت برگزاری رویدادها در کرمان، گفت: برگزاری رویدادهاست که نشان می‌دهد شهر زنده است.

شهردار کرمان با بیان اینکه این جشنواره ابتکار سازمان فرهنگی و هنری شهرداری کرمان است، گفت: هدف ما ارتقا سلامت و کیفیت نان در کرمان است و اولین جشنواره بالای ۸۰ درصد رضایتمندی شهروندان را به دنبال داشته است.

به گزارش «کرمان نو» سید مرتضی حسینی، معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان در این نشست با بیان اینکه این جشنواره از فردا ۲۴ به مدت ۴ روز در پارک مادر برگزار می‌شود، گفت: باتوجه‌به اتفاقات اخیر برگزاری رویدادهایی که نشان‌دهنده این باشد کرمان شهری فرهنگی است، ضرورت دارد.

حسینی ادامه داد: برگزاری رویدادها می‌تواند کرمان را از نقطه‌ای که ایستاده حرکت دهد و شهر را معرفی کند.

به گفته معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان در این جشنواره ۲۷ استان کشور حضور یافتند که ۷ استان بیشتر از سال قبل است. همچنین برخلاف پارسال که صرفاً ۸ شهرستان از کرمان حضور یافته بودند، امسال ۱۵ شهرستان از استان در این جشنواره حضور یافتند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=123161
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.