دوره آموزشی هادیان‌زندگی در شرق استان کرمان برگزار شد

کرمان‌نو- معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بم گفت: در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت دوره های حضوری آموزشی هادیان زندگی با شرکت کلیه مراقبان سلامت ،ماماها و بهورزان در پنج شهرستان شرقی استان کرمان برگزار شد.

به گزارش کرمان‌نو و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بم، دکتر علیرضا مقدمی روز سه‌شنبه در تشریح این خبر اظهارداشت: فلسفه این دوره کمک به رشد جمعیت و پیش‌گیری از بحران سالخوردگی جمعیت است.
وی بیان کرد: کلاس های حضوری این دوره با تدریس مربیان دوره دیده کشوری و از کارشناسان بهداشت و ماماهای شاغل در حوزه بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بم به مدت یک ماه در مهرماه سال‌جاری تشکیل شد .
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بم عنوان مرد: ارائه دهندگان خدمت، قبل از این دوره آموزش های مجازی و آزمون غیرحضوری در مدرسه جوانی جمعیت را شرکت نموده‌اند.
دکتر مقدمی ادامه‌داد: آگاهی از برنامه‌ها و دستورالعمل های اجرایی حوزه بهداشت در چارچوب انتظارات برنامه جوانی جمعیت و همچنین بهره مندی از ظرفیت‌ها و فرصت‌ها برای اشاعه فرهنگ ازدواج به موقع و فرزندآوری با شعار «زندگی به توان چهار» از ضروریات جامعه است.

IMG 20241015 173952 008
شایان ذکر است دو کتاب پناهم باش و فکرشم نکن در راستای فرزندآوری و حمایت از حیات جنین به ارائه دهندگان خدمت در کلاس‌ها توزیع شد .

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=123203
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.