مسی‌ها راه دروازه را گم کردند


مس کرمان نه گل می‌زند نه می‌برد

۶ هفته گل‌نزدن تیم فوتبال مس کرمان در لیگ دسته یک آمار عجیب و ناامیدکننده‌ای است که شاگردان سامره ثبت کردند.

به گزارش کرمان‌نو، درحالی‌که ۷ هفته از لیگ دسته یک فوتبال کشور می‌گذرد؛ اما آمار و ارقام تیم مس کرمان تحت هدایت علی سامره نه‌تنها آمار قابل‌قبولی نیست؛ بلکه به‌شدت جای نقد دارد.
این تیم در طول این ۷ هفته تنها ۲ گل، آن هم در بازی اول به ثمر رسانده بعد از بازی هفته اول که مس آن را ۲ بر صفر برد دیگر نه گلی به ثمر رسانده نه بازی را برده است.
آن‌ها با ۴ گل خورده و ۲ گل زده و ۷ امتیاز در رده چهاردهم جدول لیگ دسته یک قرار دارند.
شاگردان سامره در بازی‌هایی که داشتند خصوصاً در تساوی‌هایی که برابر تیم‌های ته جدولی به دست آوردند در حالی موفق به گل‌زنی نشدند که موقعیت‌هایی هم روی دروازه حریفان ایجاد کردند؛ اما مهاجمان این تیم راه گل‌زنی را گم کرده‌اند.
اگرچه کادر تیم مس کرمان معتقدند که داوری‌ها نیز بر علیه آنها بوده و از طرفی علی سامره در نشست خبری بعد بازی با بعثت کرمانشاه هم با نیش و کنایه سعی در مقصر جلوه‌دادن مدیریت این باشگاه داشت اما ۶ هفته گل‌نزدن آماری است که تیم مس کرمان از خود به جا گذاشته است آماری که کادر فنی این تیم بدون درنظرگرفتن سایر موارد باید پاسخگو این عملکرد ضعیف باشند.
۶ هفته گل‌نزدن مس کرمان، ۷ امتیاز و رتبه چهاردهم جدول در حالی امسال رقم خورده که سال گذشته نیز تا هفته هفتم این تیم ۵ امتیاز کسب کرده بود که در نهایت با تغییر کادر فنی روبرو شد.
اینکه چرا مسی‌ها باوجود موقعیت‌سازی موفق به گل‌زنی نمی‌شوند و اینکه هر بار گل‌نزدن و ناکامی آنها در امر گل‌زنی فشار روانی روی آنها را بیشتر می‌کند موضوعاتی است که اگر علی سامره و کادرش برای آن راه‌حلی پیدا نکنند مس را در ادامه راه با چالش تلاش برای فرار از سقوط روبرو می‌کند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=123313
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.