رشد ۸۲ درصدی درآمدهای صادراتی و افزایش تولید در نیمه اول سال


ریل گذاری توسعه در شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر

شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در نیمه اول سال با رشد ۸۲ درصدی درآمدهای صادراتی و افزایش تولید مواد اولیه، عملکردی موفق و رو به توسعه داشته است

شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در ۶ماهه اول سال در حوزه درآمدهای صادراتی خود با رشد ۸۲ درصدی همراه شده و در حوزه تولید مواد اولیه نیز رشد را به ثبت رسانده که نشان می‌دهد نیمه اول سال برای این مجموعه بسیار پر بار بوده است.
گزارش عملکرد شش‌ماهه شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر روند روبه‌رشد این مجموعه در نیمه اول سال ۱۴۰۳ را ارائه می‌کند.
میزان تولید کنسانتره در ۶ماهه سال جاری ۶،۳۰۸،۱۶۵ تن بوده که این عدد در مدت مشابه سال قبل ۴،۹۴۲،۶۰۱ تن بوده که با رشد ۲۷.۶۳ درصدی همراه بود.
همچنین در حوزه تولید گندله نیز این مجموعه در مدت یاد شده به تولید ۵،۸۴۶،۶۸۲ تن رسیده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش ۱۲.۲۸ درصدی همراه بود. درواقع این عدد در سال گذشته ۵،۲۰۷، ۰۶۹ تن بود .
افزایش تولید در واحدهای کنسانتره و گندله حاکی از افزایش عملیات معدنی در ۶ماهه اخیر است. درواقع با افزایش استخراج سنگ‌آهن این مجموعه توانسته میزان تولید در واحدهای بعدی را افزایش دهد. درواقع این موضوع نشان می‌دهد توان فعالیت‌های معدنی این مجموعه نیز روبه‌افزایش رفته است.
فراموش نکنیم شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر به دنبال تحقق معدن‌کاری دیجیتال در ۱۴۱۰ است که بی شک منجر به افزایش بهره‌وری در حلقه معدن‌کاری می‌شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=123377
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.