تکلیف نیمکت تیم فوتبال مس رفسنجان مشخص می‌شود؟


دقیقی و نکونام در انتظار تایید شرکت مس

درحالی‌که در روزهای گذشته پس از استعفای نویدکیا گزینه‌های زیادی برای نیمکت تیم فوتبال مس رفسنجان نام‌برده شد؛ اما طبق آخرین اخبار نکونام و دقیقی گزینه‌های باقی‌مانده لیست هدایت این تیم هستند.

به گزارش کرمان‌نو، ۱۰ روزی از کناره‌گیری محرم نویدکیا از هدایت تیم فوتبال مس رفسنجان می‌گذرد و نیمکت این تیم شرایط نامشخصی دارد. در این مدت نام‌های زیادی برای جایگزینی او اعلام شده بود که هر کدام بنا به دلایلی از بین گزینه‌ها حذف شدند.

در آخرین اخبار گزینه‌های نهایی جواد نکونام، محمد ربیعی و سعید دقیقی بودند. ربیعی که چندین سال هم در رفسنجان سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان بود به دلیل مخالفت باشگاه ذوب‌آهن از بین سه گزینه نهایی حذف شده است و حالا طبق خبرها سعید دقیقی و جواد نکونام باقی‌ماندند.

سعید دقیقی در روزهای گذشته با قزوینی‌ها خداحافظی کرد و از تیم شمس‌آذر قزوین جدا شد. دقیقی که پیش‌ازاین هم می‌توانست بر روی نیمکت مسی‌ها بنشیند و حتی قرارداد داخلی نیز با این تیم بسته بود؛ اما به دلیل مشکلات مالی از هدایت نارنجی‌پوشان رفسنجانی پشیمان شده بود حالا بار دیگری جزو گزینه‌های هدایت تیم بحران‌زده مس رفسنجان است.

در سوی دیگر جواد نکونامی قرار دارد که به‌تازگی از هدایت استقلال تهران برکنار شده و حالا جز ۲ گزینه نهایی شده هدایت تیم فوتبال مس رفسنجان است.

از طرفی باتوجه‌به قوانین شایعاتی نیز مبنی بر برگشت محرم نویدکیا بود؛ زیرا این سرمربی برای اینکه بتواند امسال در لیگ برتر در تیم دیگری به‌غیراز مس رفسنجان کار کند یا باید فسخ دوطرفه کند یا اینکه باشگاه او را اخراج کند و او نمی‌تواند با فسخ یک‌طرفه از مس رفسنجان جدا شود. حالا باتوجه‌به اینکه او تمایلی به بازگشت به رفسنجان ندارد احتمالاً طی توافق با باشگاه فسخ دوطرفه صورت بگیرد.

طبق شنیده‌ها نکونام و دقیقی جزو اصلی‌ترین گزینه‌های هدایت نارنجی‌پوشان رفسنجانی‌اند که منتظر تایید شرکت مس و جلسات مدیران باشگاه هستند تا تکلیف نیمکت مس رفسنجان مشخص شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=123419
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.