روابط عمومی مس شهربابک خبر داد؛


 دادستان کرمان از خدمات مدیر مجتمع مس شهربابک تقدیر کرد

 دادستان کرمان در جلسه بررسی موانع تولید مجتمع مس شهربابک از تلاش‌های مهندس حسین محمودی مدیر مجتمع مس شهربابک در راستای جهش تولید تقدیر کرد

دادستان کرمان حمایت از تولید و اشتغال در چارچوب قانون باتوجه‌به تأکید و فرمایشات مقام معظم رهبری را وظیفه اصلی مسئولان و متولیان امر عنوان کرد و گفت: افزایش اشتغال کاهش جرائم در جامعه را در پی خواهد داشت و این خود به‌تنهایی بر اهمیت حمایت از تولیدکنندگان و پیگیری رفع مشکلات موکد است. به‌ویژه در مجموعه عظیمی چون شرکت ملی مس ایران که با هدایت دکتر مدرس خیابانی با اجرای طرح کیمیا (کاتد یک‌میلیون‌تنی مس ایران) عزم جدی برای تولید و توسعه دارد.
دادستان کرمان ادامه داد: مشکل کمبود برق، نیاز ویژه به بحث تولید انرژی را در کشور به یک ضرورت تبدیل کرده است که مجتمع مس شهربابک داوطلبانه برای رفع این مشکل، اقدام به ساخت نیروگاه انرژی پاک‌کرده است که این مسئولیت‌پذیری جای تقدیر دارد.
او با تحسین رویکرد شرکت ملی صنایع مس ایران و مدیرعامل این شرکت آقای دکتر مدرس خیابانی در انجام مسئولیت‌های اجتماعی به پایان فاز اول پروژه بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی، خرید دستگاه MRI و اهداء یک دستگاه آمبولانس به بیمارستان دولتی شهربابک در قالب مسئولیت‌های اجتماعی مجتمع مس شهربابک اشاره کرد و با اعطای لوحی از خدمات و تلاش‌های مهندس حسین محمودی مدیر مجتمع مس شهربابک به دلیل احساس مسئولیت و پیگیری خستگی‌ناپذیر برخاسته از تعهد و عزم جدی در جهت رفع موانع جهش تولید و رشد شکوفایی بیش‌ازپیش این مجموعه قدردانی کرد.
مهندس محمودی مدیر مجتمع مس شهربابک در این جلسه در راستای بررسی موانع پیش روی توسعه و جهش تولید مجتمع مشکلات موجود در تأمین آب، برق و گازوئیل در تولید جاری را در صورت عدم رفع به‌موقع، مشکلات و موانع تولیدات آتی دانست و بیان داشت: مجتمع مس شهربابک در راستای رفع مشکل کمبود برق با رویکرد استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر اقدام به تأمین برق موردنیاز کرده است که برای تسریع در بهره‌برداری این پروژه‌ها، همکاری متولیان و دستگاه‌های مربوطه را می‌طلبد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان و معاونین وی ضمن بازدید از کارخانه ذوب خاتون‌آباد و معدن میدوک و پروژه‌های توسعه‌ای فاز دو و سه تغلیظ میدوک در جریان روند تولید و پیشرفت پروژه‌ها و مسائل پیش رو قرار گرفتند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=123507
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.