عدم مدیریت صحیح منابع مالی در استان

به گزارش ایسنا “علی اسدی” روز دوشنبه در جلسه هم اندیشی و انتقال تجارب مدیران معین های اقتصاد مقاومتی استان با بیان اینکه ظرفیت های مالی، معدنی و … بسیار خوبی در سطح استان وجود دارد تصریح کرد که  اگر این منابع مالی به استان ورود پیدا کنند و توسط تیم مالی و اقتصادی به سمت سرمایه گذاری در بخش اشتغال هدایت شوند، مشکلات بیکاری استان حال خواهد شد.

وی می گوید که با وزیر اقتصاد نیز در این زمینه جلسات متعددی برگزار شده و همواره اعلام کرده ایم که منابع مالی استان باید به سمت بانکهای استان هدایت شود.

اسدی با تاکید بر اینکه اقدامات استان را باید به صورت منطقه ای و شهرستانی انجام دهیم اظهار کرد: «باید پای مدارس را نیز به اقتصاد مقاومتی باز کنیم و دانش آموزان را به سمت رشته های فنی و حرفه ای سوق دهیم.»

نماینده مردم شهربابک در خانه ملت اظهار کرد:« تیم مالی در استانداری  باید تشکیل شود که بازارهای هدف را در داخل و خارج از کشور شناسایی کند به طور مثال فیروزه شهربابک در این شهرستان بدون فروش دپو شده است و دلیل آن نیز این است که بازار هدف آن مشخص نشده است.»

وی در پایان با اشاره به لزوم ارتباط گردشگری با سایر استان های مجاور تصریح کرد که واگذاری مجوزها برای اجرای پروژه ها توسط بخش خصوصی و دولتی نیازمند تشکیل تیم هایی است که بتواند در کمترین مدت زمانی این مجوزها را صادر کند.

به گزارش ایسنا، “حبیب الله نیکزادی” نماینده مردم شرق استان  نیز در این جلسه اظهار کرد: در استان کرمان منابع بسیار موثر مالی وجود دارد اما به دلیل آنکه شرکتها و موسات مالی بزرگ که در استان وجود دارند، دپوی مالیشان در تهران است، هیچگونه بهره بری برای استان کرمان نخواهند داشت.

وی در ادامه به برخی مشکلات توسعه ای در استان کرمان اشاره و اظهار کرد که در بحث آموزش‌ها، مخصوصا مخصوصا آموزش های فنی و حرفه ای، به نحو احسنت کار صورت نمی گیرد

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=13231
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.