درخشش تیم‌های نونهال کرمانی در مسابقات منطقه ۶ هندبال کشور

به گزارش روابط عمومی هیات هندبال استان، مسابقات منطقه شش هندبال کشور در رده نونهالان و در بخش پسران با حضور هفت تیم از استانهای کرمان، یزد، زاهدان و خراسان جنوبی از تاریخ ۱۲ تا ۱۴ شهریور ماه به میزبانی شهرستان فردوس برگزار شد.

در گروه (الف) این مسابقات، تیمهای آکادمی هندبال کرمان،هیات هندبال سرایان و هیات هندبال زارچ یزد و در گروه (ب) تیمهای هیات هندبال فردوس، هیات هندبال زاهدان، شهرداری کرمان وسنگ آهن بافق یزد قرار گرفتند.
بر این اساس در دور اول مسابقات، آکادمی هندبال کرمان ۳۰ بر۱۷ مجتمع سنگ سرایان ، هیات هندبال فردوس ۲۵ بر ۱۵ سنگ آهن بافق، و شهرداری کرمان ۳۰ بر ۱۳ زاهدان را شکست داد.
در دور دوم مسابقات ، نیز شهرداری کرمان ۲۳ بر ۱۵ هیات هندبال فردوس، آکادمی هندبال کرمان ۳۱ بر ۱۸ هیات هندبال زارچ و سنگ آهن بافق۳۲ بر ۱۵ زاهدان را شکست دادند.
در آخرین بازی مرحله گروهی نیز شهرداری کرمان ۲۶ بر ۲۳ بر سنگ آهن بافق یزد غلبه کرد.
بنابراین از گروه الف تیم های آکادمی هندبال کرمان و هیات هندبال سرایان و از گروه 2 تیم های شهرداری کرمان و هیات هندبال فردوس به مرحله ضربدری صعود کردند.
در مرحله دوم شهرداری کرمان ۲۹ بر ۲۳ مجتمع سنگ سرایان را شکست داد و در دیدار رده بندی هیات هندبال فردوس ۱۸ بر ۱۳ از سد سرایان گذشت و در فینال نیز شهرداری کرمان ۳۳ بر ۱۸ آکادمی هندبال را از پیش رو برداشت.
بدین ترتیب تیم شهرداری کرمان مقام اول،آکادمی هندبال کرمان دوم و تیم فردوس به مقام سومی رسید.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=14069
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.