فعالیت۱۰دوربین نظارت تصویری در محورهای ارتباطی جنوب استان

ایرنا_ مسعود جمیلی در آیین افتتاح ساختمان اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان منوجان گفت این دوربین ها برای ایمنی تردد در محورهای اصلی حوزه جنوب استان نصب می شود.
وی ادامه داد که با افزایش و نصب این سامانه ها زمینه بروز حوادث کاهش و نظارت بیشتری بر تخلفات رانندگان حادثه ساز از طریق پایش تصویری انجام می شود.
وی گفته اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای جنوب استان هشت اداره در این منطقه دارد و از این طریق خدمات خوبی را در حوزه راهداری و حمل ونقل به مردم و رانندگان ارائه می کند.
جمیلی با بیان اینکه بیشترین حمل و نقل محصولات کشاورزی در جنوب استان از طریق جاده صورت می گیرد، افزود که توجه به زیر ساخت محورهای ارتباطی و ایمن کردن تردد در این محورها از اولویت های این اداره کل است.
وی ادامه داد که هر ساله هزینه های زیادی برای ایمن سازی محورها در حوزه جنوب استان می شود، لازم است تا مردم و رانندگان در حفظ و نگهداری این علائم دقت بیشتری را داشته باشند.
مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای جنوب کرمان به افتتاح ساختمان اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان منوجان اشاره و گفت که این ساختمان با 140متر مربع زیر بنا و2 هزارو 400 میلیون ریال اعتبار احداث شده است.
وی از اجرای طرح برخورد با مسافر برهای شخصی در جنوب استان با همکاری شوراهای ترافیک شهرستان ها و دستگاه قضایی خبر داد و بیان کرد که با توجه به غیر قانونی بودن فعالیت این دسته از رانندگان این طرح هم اکنون با مشارکت دستگاه های مختلف از شهرستان جیرفت آغاز شده است و به تدریج در شهرستان های دیگر این منطقه انجام می شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=14350
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.