پرداخت حقوق بهمن و عیدی کارمندان استان

جعفر رودری امروز در جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی استان کرمان به اشاره به اینکه یازدهمین جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی استان در سال جاری است، اظهار کرد: در بودجه سال جاری تاکنون در مجموع هزینه ای 503 میلیارد تومان ابلاغی داشته ایم که 395 میلیارد تومان معادل 88.6 درصد تخصیص یافته است.
به گزارش ایسنا، وی افزود: تقریبا حقوق و عیدی کارکنان به جز اسفندماه تا پایان بهمن ماه پرداخت شده و حقوق بهمن ماه امروز و فردا پرداخت می شود.
رودری تصریح کرد: در بودجه سایر، مشکل عدم تحقق نقدینگی و وصول به استان را داریم که بخش عمده به عدم نقدینگی خزانه برمی گردد و باید پیگیری و در این بخش تخصیص کامل یابد.
وی بیان کرد: 1746 میلیارد تومان میزان اعتبارات ابلاغی تملک دارایی سرمایه ای در سال جاری بوده که 712 میلیون تومان معادل 46 و نیم درصد تخصیص یافته است.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان گفت: اعتبارات بند ز با تدابیری که در استان اندیشیده شد کامل جذب شده و بخش کوچکی مربوط به حوزه ورزش بود که قرار است نقدا پرداخت شود.
وی افزود: در زمینه بند و تبصره 5 که به اسناد تسویه برمی گردد، در استان کرمان کار خاصی انجام شد و 464 میلیارد تومان از این طریق(تهاتر بدهی مالیاتی و بانکی پیمانکاران) وصول شد که 149 میلیارد تومان مربوط به حوزه مالیاتی و 315 میلیارد تومان مربوط به حوزه بانکی بوده است.
لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=24839
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.