تاخیر 9ساعته در پرواز 747 ایران‌ایر موجب اعتراض شدید مسافران شد

به گزارش کرمان‌نو، طبق برنامه قرار بود این پرواز ساعت 18 دیروز دوشنبه 29 بهمن‌ماه تهران را به مقصد کرمان ترک کند اما با تاخیر 9ساعته به مقصد کرمان حرکت کرد و موجب ناراحتی و اعتراض شدید مسافران شد.

یکی از مسافران در خصوص این ماجرا به خبرنگار کرمان‌نو می‌گوید: «پرواز قرار بود که ساعت 18 انجام شود. اما بار اول با پیامک اطلاع دادند که پرواز با یک ساعت و نیم تاخیر حرکت می‌کند. در پیامک دوم نیز گفته شد که پرواز با 2 ساعت تاخیر حرکت خواهد کرد. در پیامک سوم اما گفته شد که پروازی که قرار بوده ساعت 22 انجام شود در 30 دقیقه بامداد سه‌شنبه 30 بهمن‌ماه به مقصد کرمان حرکت خواهد کرد که این خبر موجب اعتراض شدید مسافرانی که در فرودگاه حضور داشتند، شد.

به گفته این شهروند وقتی که مسوولان پرواز با اعتراض شدید مسافران مواجه می‌شوند علت تاخیر در حرکت را «نبود خلبان برای پرواز» اعلام می‌کنند. او در ادامه می گوید: «بر اساس قانون اگر ایرلاینی بیش از دو ساعت تاخیر داشته باشد آژانس موظف است هزینه بلیت را به مسافرانی که قصد لغو بلیت پرواز خود را دارند برگرداند اما متاسفانه جالب است که به درخواست ما هم توجهی نشد.

گفتنی است کرمان‌نو برای پیگیری جزئیات این ماجرا با مسوولان مربوطه تماس برقرار کرد که متاسفانه با عدم پاسخگویی در این خصوص مواجه شد.

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=25001
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.