پروژه‌های اقتصاد مقاومتی کرمان ۲۴ درصد از برنامه زمان‌بندی عقب است

جعفر رودری صبح امروز در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان که با حضور فدایی استاندار کرمان در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری برگزار شد اظهار داشت: 271 پروژه در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان به تصویب رسید که بخشی از فعالیت‌های ستاد صرف اجرای آنها می‌شود.

به گزارش تسنیم، وی با بیان اینکه برنامه اجرایی این پروژه‌ها سه ساله است و تا پایان سال 97 باید به 62 درصد برسند گفت: این پروژه‌ها تاکنون 50.2 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان با اشاره به اینکه 24.2 درصد از هدف ما محقق شده است افزود: پیشرفت پروژه‌های اقتصاد مقاومتی استان حدود 24 درصد از هدفگذاری سال 97 عقب هستیم.

وی با بیان اینکه 55 میلیارد تومان برای اتمام پروژه‌ها نیاز داریم و تاکنون 7 هزار و 200 میلیارد تومان اعتبار پروژه‌ها محقق شده است عنوان کرد: تاکنون 41 پروژه به بهره‌برداری رسیده و مابقی در حال احداث است.

رودری با اشاره به اینکه پنج دستگاه هنوز اطلاعات پروژه خود را به سامانه وارد نکردند و 14 برنامه از اولویت‌های مهم استان هستند که در جلسات پیگیری می‌شوند بیان کرد: برنامه اجرایی رونق تولید و حمایت از کالای ایرانی را در استان پیگیری می‌کنیم.

غلامرضا فرخی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمان با بیان اینکه 14 پروژه اقتصاد مقاومتی در استان کرمان داشتیم که 7 پروژه دولتی بوده و توسط دولت باید احداث شود اظهار داشت: تاکنون 144 میلیارد تومان برای این پروژه‌ها هزینه شده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=25069
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.