کرمان میزبان جشنواره موسیقی نواحی کشور

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان ضمن آمادگی استان کرمان برای برگزاری جشنواره موسیقی نواحی گفت: دوازدهمین دوره جشنواره موسیقی نواحی ۱۶ تا ۱۹ آبان ماه امسال و در آستانه هفته وحدت در کرمان برگزار می شود.

محمدرضا علیزاده ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با بیان اینکه تاکنون سه جلسه شورای سیاست گذاری جشنواره با حضور اعضای شورا و معاون هنری وزیر ارشاد و مسئولان استانی برگزار شده گفت: در آخرین جلسه این شورا، از نسخه آزمایشی سایت اطلاع‌رسانی جشنواره موسیقی نواحی ایران رونمایی شد و اطلاع‌رسانی درباره جشنواره دوازدهم به طور رسمی از ابتدای شهریورماه امسال آغاز خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان او تصریح کرد: تفاوت دوازدهمین جشنواره موسیقی نواحی با سال‌های قبل این است که همه حوزه‌های مرتبط با حوزه موسیقی استان در حال برنامه ریزی برای برگزاری جشنواره هستند و امیدواریم جشنواره با کیفیت خوبی برگزار شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان تاکیدکرد: جشنواره موسیقی نواحی گام مهم و موثری در پاسداشت این موسیقی و بزرگان این عرصه و حفظ و احیاء موسیقی نواحی است که این موسیقی برخاسته از فرهنگ اصیل ایرانی و دینی ماست.
انتهای پیام/ی

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=32381
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.