امام جمعه زرند: از استاندار تقاضا داریم بر بازار پسته نظارت کند

«حجت السلام مهدی عربپور» در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمان با تبریک عید غدیر خم گفت که این عید مبارک به هیچ عنوان قابل انکار و فراموشی نیست خطبه پیامبر اعظم (ص) در روز غدیر در کتاب ها ثبت شده، کتاب الغدیر جامع ترین و زیبا ترین کتاب درباره غدیر است، امام جمعه موقت کرمان افزود که برادران اهل سنت نیز احادیث غدیر تایید شده در کتابهای خود دارند عده ای بدون درک صحیح از غدیر باعث اختلاف شده اند.

جنگ تحمیلی خسارتهای زیادی داشت اما ما پیروز شدیم

«حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور» در خطبه های نماز جمعه رفسنجان میلاد امام هادی (ع) را تبریک گفت و افزود که انسان باید تسلیم امر خداوند باشد و منطقی عمل کند.
امام جمعه رفسنجان به جنایات دولت عربستان اشاره کرد و گفت که آنها با پول دهان همه را بسته اما بالاخره گرفتار عقوبت الهی می شوند، وی ادامه داد که اهل زر، زور و تزویر دچار عقوبت سخت خداوند می شوند.
“رمضانی پور” به برداشت پسته اشاره کرد و گفت که این محصول بیشترین اشتغالزایی را داشته است، کشاورز اصل است و تجار و بازرگانان و بازاریان و همه سر سفره کشاورزان هستند او افزود که باید افراد امین وارد بازار پسته شوند زیرا امید مردم برای این زمان است.
خطیب جمعه رفسنجان با گرامی داشت آغاز هفته دفاع مقدس افزود که در جنگ و دوران دفاع مقدس خسارتهای مادی و معنوی زیادی متحمل شدیم اما ما پیروز میدان بودیم.

برای بحران کم آبی چاره ای اندیشیده شود

«حجت‌الاسلام علی ابراهیمی» در خطبه های نماز جمعه زرند به فصل برداشت پسته اشاره کرد و گفت که از استاندار کرمان و سایر مسئولین تقاضا داریم به بازار این محصول توجه داشته باشند و جلوی سودجویی دلالان را بگیرند وی گفت کشاورزان یک سال تلاش می کنند برای هر کیلو پسته حدود ۲۴هزار تومان هزینه می کند و بعد دلالان هر کیلو پسته را از کشاورز ۲۵ هزار تومان می خرد با فعال شدن شرکت تعاونی و خرید پسته کشاورزان دست سودجویان کوتاه می شود.
«امام جمعه زرند» با اشاره به بحران کم آبی خواست که برای مصرف آب چاره ای اندیشیده شود. وی افزود که در گذشته در هر روستایی قنات آب وجود داشت و با آب آن مردم کشاورزی می کردند اما در سالهای اخیر تعداد زیادی چاه حفر شده اما در زمینه فرهنگ استفاده از آب کار نشده است.

دشمن قادر به حمله به ایران نیست

«حجت السلام رضا کرمی پور» در خطبه های نماز جمعه این هفته جیرفت عید غدیر را تبریک گفت و اعلام كرد ولایت فقیه امتداد حکومت علوی غدیر است و برای حفظ این جایگاه باید تلاش کرد.
امام جمعه جیرفت با گرامی داشت هفته دفاع مقدس افزود که این هفته یادآور هشت سال جنگ تحمیلی است و باید باشکوه برگزار شود . او گفت امروزه دشمن قادر به حمله به ایران نیست و به شاخ و برگ جمهوری اسلامی در سوریه، عراق و یمن حمله می کند.

‎عید غدیر الگوی حکومتی است

«حجت‌الاسلام عباس جعفری» در خطبه های نماز جمعه کوهبنان با تبریک عید غدیر گفت که این عید هم برای مردم هم برای حاکمان و سیاستمداران پیام در بر دارد و الگوی حکومتی برای تمام دست اندرکاران است لذا حاکم اسلامی باید صالح و شایسته باشد بر همین اساس باید از کسانی که صلاحیت دارند و شایسته هستند استفاده شود.

امام جمعه عنبرآباد از FATF گفت

«حجت‎الاسلام رضا سالاری» در خطبه های این هفته نماز جمعه عنبرآباد عید سعید غدیر را تبریک گفت و افزود که خطبه پیامبر اسلام در روز غدیر از مهمترین خطبه هاست و در هیچ یک از منابع اهل تسنن انکار نشده اند.
امام جمعه عنبرآباد گفت که مسئله FATF موجب سلطه آمریکا بر بانکهای کشور می شود، جای تاسف است که سخنگوی دولت بگوید « جای پرداختن به مسئله FATF نماز جمعه نیست» یک خطبه از نماز جمعه سیاسی است و باید در آن روشنگری شود.

جوانان در جنگ تحمیلی حماسه آفریدند

«حجت‌الاسلام حسن منتظری» در خطبه های نماز جمعه شهربابک با تبریک عید غدیر به فرمایش امام صادق (ع) که این روز اطعام الطعام است مى گويد که یکی از اعمال و سنت های حسنه و پسندیده این عید اطعام مومنان است.
امام جمعه شهربابک با گرامی داشت هفته دفاع مقدس گفت که سال ۵۹ نظام ما در حال شکل گیری بود و تمام قدرتهای جهان برای نابودی آن تلاش می کردند و رژیم عراق ایران را مورد حمله و تجاوز نظامی قرار داد اما هزاران جوان ما به دفاع از کشور پرداختند و حماسه آفریدند و ما اقدار امروزمان را مدیون شهدا و رزمندگان جنگ تحمیلی هستیم.

آل سعود از سرنوشت صدام عبرت بگیرد

«حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی» در خطبه های نماز جمعه این هفته سیرجان با تبریک عید غدیر گفت که در زمان حضرت محمد (ص) اطلاعت از امام علی (ع) ادامه راه نبوت و اسلام بود و پیامبر با جانشین معرفی کردن برای خود خواست اسلام مقتدر باشد.
امام جمعه سیرجان به مراسم حج امسال اشاره کرد و گفت باز هم تعدادی حاجی کشته شده است، آل سعود دشمنی ریشه داری با اسلام دارد از آنها خواست که از سرنوشت کسانی مثل صدام که عمری نوکر آمریکا بودند عبرت بگیرد و به مسلمانان ظلم و ستم نکند.

عید غدیر عید امامت و ولایت است

«حجت‎الاسلام احمد نجنو» در خطبه های این هفته قلعه گنج با تبریک عید غدیر و ولات امام هادی (ع) گفت که این عید غدیر عید امامت و ولایت است مهمترین نکته عید غدیر معرفی امام علی (ع) توسط پیامبر(ص) از طرف خداوند متعال بود.
امام جمعه قلعه گنج با گرامی داشت هفته دفاع مقدس از دلاوری های رزمندگان و حافظان این مرز و بوم گفت.
وی به سفر وزیر کشور به جنوب استان اشاره کرد و افزود که امیدواریم وعده های داده شده تحقق یابد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=3367
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.