گل گهر صدرنشین شد | مس كرمان [اولین سه امتياز] را از رفسنجانى ها گرفت

برتری قاطع گل گهر برابر شاگردان مایلی کهن

در هفته هفتم لیگ آزادگان گل گهر میزبان شاگردان مایلی کهن بود . در این بازی یکطرفه سیرجانی ها با تک گل مهرداد آوخ به رختکن رفتند. در نیمه دوم هم با دوگل امامیان و صغیری با خیال راحت بازی را ادامه دادند و تک گل میلاد بختیاری برای ملوانان نتیجه ای در پی نداشت و با پیروزی ۳بر۱ گل گهر مقتدرانه بر صدر جدول تکیه زد.

“مس كرمان” اولین بردش را مقابل “مسى هاى رفسنجان” بدست آورد

مس کرمان در حالی به دیدار رفسنجانی ها رفت که با کسب نتایج مساوی لیگ را آغاز و ادامه داده بود .در این دیدار  مجید ایوبی و علیرضا ابراهیمی را به دلیل محرومیت و علیرضا قاسمی را به دلیل مصدومیت در ترکیب نداشت .

در آن سوی میدان “مس رفسنجان” که از اول فصل نتایج ضعیفی را در کارنامه داشت، هفته قبل مهمان “یزدی” خود را گلباران کرده و با روحیه بالا به این  میدان پا گذاشته بود. در این بازی نیمه اول با فراز و فرودهایی برای دو تیم همراه بود و تیم ها توانستند بر روی دروازه های یکدیگر خطرساز شوند اما با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

در نیمه دوم با وجودی که مس کرمان زمان بیشتری را در زمین رفسنجانی ها حضور داشت .بازی از سرعت بالایی برخوردار نبود.

دقیقه ۶۱ احمد زنده روح شوت سنگینی را روانه دروازه مس رفسنجان کرد که تیر دروازه نجات بخش دروازه رفسنجانی ها شد.  بعد از این موقعیت مسی ها بر حملاتشان علیه تیم رفسنجان افزودند و برتر میدان بودند و در دقیقه۶۸ پورشیخعلی فرصت طلایی را از دست داد.

نهایتا دغاغله در دقیقه ۶۹ دروازه میهمان را باز کرد و نخستین گل بازی و نخستین پیروزی مس در لیگ امسال را رقم زد و به تساوی های پی در پی مس کرمان پایان داد.با این نتیجه مس کرمان در رده یازدهم و مس رفسنجان در جایگاه چهاردهم لیگ آزادگان قرار گرفتند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=3382
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.