بهره‌مندی خانوارهای بخش«دشتاب» و «خبر» از گاز طبیعی

در آغازین روزهای فصل سرد سال پروژه گازرسانی به 26 روستا از توابع دهستان های دشتاب و خبر شهرستان بافت با حضور استاندار و تعدادی از مسئولین استان افتتاح گردید.

مهندس فلاح ضمن اعلام این خبر گفت: گازرسانی به روستاهای بخش خبر و دشتاب بافت با هزینه ای بالغ بر 42میلیارد تومان انجام پذیرفت و در طول اجرای پروژه مذکور 70کیلومتر خط تغذیه و 126 کیلومتر شبکه توزیع اجرا گردیده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان افزود با گذشت 20سال از زمان گازدار شدن شهر بافت و وصول مکرر تقاضاهای گازرسانی به دهستانهای خبر و دشتاب شرکت گاز استان کرمان مفتخر است که با در اولویت قرار دادن گازرسانی به این مجموعه روستایی و اتمام عملیات اجرایی گازرسانی در این مقطع زمانی مردم شریف دهستان های سردسیر مذکور، زمستانی گرم را تجربه خواهند نمود.

ایشان افزودند خوشبختانه با تلاش و برنامه ريزي هاي صورت گرفته در امر توسعه گازرساني ، ميزان برخورداری خانوارهاي شهري و روستايي از نعمت گاز طبيعي درحال افزايش است که بر این اساس  تاكنون 53 شهر و 1180 روستا در این استان تحت پوشش گاز طبيعي قرار گرفته  است و در مجموع 637000 مشترک در سطح استان جذب گردیده است.

مهندس فلاح در خاتمه افزودند امیدواریم  مردم شریف استان در استفاده ایمن از نعمت گاز طبیعی اهتمام ورزیده و ضمن رعایت نکات و توصیه های ایمنی با مصرف بهینه گاز طبیعی یاری گر تلاش گران صنعت گاز استان جهت ارائه خدمات مطلوب باشند  .

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=36671
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.