سکه امامی گران شد، یورو ارزان

قیمت‌ها امروز در بازار نوسان نسبی را تجربه کردند. بازار طلای ایران در حالی امروز افزایش قیمت‌ها را تجربه کرد که بازار ارز سیر کاهشی روزهای پیش را دنبال کرد، قیمت‌ها در بازار سکه هم در حالی بالا رفت که سکه بهار آزادی ارزان شد.

امروز هر اونس طلا مانند روز قبل رشد قیمت را تجربه کرد. هر اونس طلا که روز قبل تا ۱,۵۰۴ (یک هزار و پانصد و چهار) تومان رسیده بود، امروز – شنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۸ – با رشد ۰.۰۱ درصدی به ۱,۵۰۵ (یک هزار و پانصد و پنج ) دلار رسید.

هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۳۹۷,۱۰۰ (سیصد و نود و هفت هزار و یکصد) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۰.۹۳ درصدی داشته است.

هر گرم طلا ۲۴ عیار هم با افزایش ۰.۹۲ درصدی، از ۵۲۴,۵۰۰ (پانصد و بیست و چهار هزار و پانصد ) تومان به ۵۲۹,۴۰۰ (پانصد و بیست و نه هزار و چهارصد ) تومان رسید.

در بازار امروز هر مثقال طلا نسبت به ۲ روز پیش، با ۱۵۰۰۰ تومان افزایش، ۱,۷۲۱,۰۰۰ (یک میلیون و هفتصد و بیست و یک هزار) تومان نرخ‌گذاری شد.

امروز دلار مانند ۲ روز پیش با کاهش قیمت روبرو شد؛ این ارز قابل معامله که ۲ روز پیش تا ۱۱,۲۰۵ (یازده هزار و دویست و پنج) تومان رسیده بود، امروز – شنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۸ – با کاهش ۰.۵۲ درصدی به ۱۱,۱۴۶ (یازده هزار و یکصد و چهل و شش) تومان رسید.

یورو، امروز ۱۲,۴۵۳ (دوازده هزار و چهارصد و پنجاه و سه) تومان معامله شد که نسبت به ۲ روز پیش، کاهش ۰.۳۲ درصدی داشته است.

سکه بهار آزادی نیز مانند ۲ روز پیش با کاهش قیمت روبرو بود؛ سکه بهار آزادی که ۲ روز پیش تا ۳,۸۴۰,۰۰۰ (سه میلیون و هشتصد و چهل هزار) تومان رسیده بود، امروز – شنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۸ – با کاهش ۰.۸۱ درصدی به ۳,۸۰۹,۰۰۰ (سه میلیون و هشتصد و نه هزار) تومان رسید.

سکه امامی، هم به ۳,۸۷۷,۰۰۰ (سه میلیون و هشتصد و هفتاد و هفت هزار) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۰.۸۵ درصدی داشته است.

نیم‌سکه نیز مانند سکه امامی، با افزایش ۰.۲ درصدی، از ۱,۹۷۸,۰۰۰ (یک میلیون و نهصد و هفتاد و هشت هزار) تومان به ۱,۹۸۲,۰۰۰ (یک میلیون و نهصد و هشتاد و دو هزار) تومان رسید.

همچنین ربع سکه با افزایش ۰.۱۶ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۱,۱۸۱,۰۰۰ (یک میلیون و یکصد و هشتاد و یک هزار) تومان معامله شد.

هر سکه گرمی در بازار داخلی هم ۸۱۱,۰۰۰ (هشتصد و یازده هزار) تومان قیمت خورد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=37118
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.