به همت شرکت ملی صنایع مس ایران؛


موکب پذیرایی از زائرین پیاده امام رضا (ع) بر پا شد

«حیدر ضیغمی» مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی شرکت مس از راه‌اندازی موکب پذیرایی از زائرین پیاده امام رضا (ع) در مسیر منتهی به مشهد مقدس خبر داد.

ضیغمی با اعلام این خبر و با تأکید بر این‌که محور برنامه‌های فرهنگی شرکت مس حضور پررنگ و تأثیرگذار در مراسم‌ها و رویدادهای مذهبی و فرهنگی کشور است اظهار داشت: تجربه حضور مؤثر  شرکت مس در برپایی موکب اربعین حسینی در نجف و کربلا  مدیریت ارشد شرکت مس جناب آقای دکتر سعد محمدی را بر آن داشت تا دستور برپایی موکب شرکت مس در استان خراسان رضوی را صادر کند.

مشاور مدیرعامل شرکت مس با اشاره به روند روبه رشد شرکت ملی صنایع مس ایران در حوزه تولید و فروش و تحقق بخشی به منویات مقام معظم رهبری در حوزه «رونق تولید» تأکید کرد: مسئولیت اجتماعی شرکت‌ مس تنها محدود به مناطق تولیدی نیست و شرکت مس نگاه کلان نگر نسبت به فرهنگ و ارزش‌های مذهبی در جامعه دارد.
وی با بیان این‌که بر مبنای همین نگاه و رویکرد موکب شرکت مس در استان خراسان رضوی برپا شد، افزود: این موکب از دو روز پیش به همت شرکت ملی صنایع مس و مجتمع‌‌های مس سرچشمه، سونگون و شهربابک  با همکاری بیش از 15 نفر از پرسنل برپا شده تا در این ایام از زائرین پیاده امام رضا‌(ع) پذیرایی به عمل آورند.
مشاور مدیرعامل شرکت مس ادامه داد: موکب شرکت مس همزمان با ایام سوگواری رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی‌(ع) و امام رضا‌(ع) با توزیع روزانه صبحانه، غذای گرم، میان وعده و اقلام فرهنگی، پذیرای زائرین پیاده امام رضا (ع) در مسیر منتهی به مشهد مقدس هستند.
ضیغمی اظهار داشت: امیدوارم با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته میزبانی و خدمت‌گزاری شایسته‌ای از زائران امام رضا(ع) به عمل آوریم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=37168
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.