روحانی در رفسنجان

در ادامه سفرهای استانی دولت تدبیر و امید دقایقی پیش رئیس جمهور به همراه جمعی از وزیران خود وارد رفسنجان شد.

رئیس جمهور در ادامه سفرهای استانی خود دقایقی پیش وارد شهر رفسنجان شد و در فرودگاه این شهرستان از سوی نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و سایر مقامات محلی مورد استقبال قرار گرفت. رئیس جمهور در ورزشگاه تختی شهر رفسنجان امروز با مردم دیدار خواهد داشت.

افتتاح کارخانه اسید سولفوریک مجتمع مس سرچشمه به صورت ویدئو کنفرانس، افتتاح فاز اول کارخانه احیاء استیل شهرستان بافت با سرمایه گذاری ۶۰۰۰ میلیارد ریال و آغاز عملیات فاز دوم این کارخانه با اعتبار ۲۵۰ میلیون یوروی با ظرفیت ۸۰۰ هزار تن آهن اسفنجی در فاز نخست و ۲.۵ میلیون تن گندله در فاز دوم در سال، افتتاح ۳ طرح بزرگ توسعه ای شامل کارخانه ذوب و فولاد سازی شماره ۱ و واحد تولید اکسیژن شرکت جهان فولاد، خط ۲ کارخانه احیا مستقیم مگامدول (کوثر) در شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌ گهر و واحد بخار نیروگاه گل‌ گهر شرکت گهر انرژی سیرجان با اعتباری بالغ بر بیش از ۸۲ هزار میلیارد ریال و جمعا افتتاح بیش از ۵۰ پروژه دولتی و خصوصی از جمله برنامه های سفر دو روزه دکتر روحانی به استان کرمان است.

حضور در جلسه شورای اداری استان کرمان و نشست خبری با خبرنگاران استان کرمان از دیگر برنامه های سفر کاروان تدبیر و امید به استان کرمان است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=37545
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.