سقوط سکه، صعود یورو

بازار طلای ایران امروز هم افزایش قیمت‌ها را در حالی تجربه کرد که بازار سکه شاهد سقوط قیمت‌ها بود، در مقابل بازار ارز روز پرنوسانی را داشت.

هر گرم طلای ۱۸ عیار، امروز به ۴۲۸,۹۰۰ (چهارصد و بیست و هشت هزار و نهصد) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۰۴ درصدی داشته است.

هر گرم طلای ۲۴ عیار هم امروز با افزایش ۰.۰۵ درصدی، از ۵۷۱,۶۰۰ (پانصد و هفتاد و یک هزار و ششصد ) تومان به ۵۷۱,۹۰۰ (پانصد و هفتاد و یک هزار و نهصد) تومان رسید.

امروز هر اونس طلا مانند روز قبل با کاهش قیمت روبه‌رو شد، هر اونس طلا که روز قبل تا ۱,۴۶۰ (یک هزار و چهارصد و شصت) تومان رسیده بود، امروز با کاهش ۰.۳۸ درصدی به ۱,۴۵۵ (یک هزار و چهارصد و پنجاه و پنج) دلار رسید.

امروز دلار مانند روز قبل رشد قیمت را تجربه کرد. این ارز قابل معامله که روز قبل تا ۱۲,۰۵۳ (دوازده هزار و پنجاه و سه) تومان رسیده بود، امروز با رشد ۲.۴۱ درصدی به ۱۲,۳۵۱ (دوازده هزار و سیصد و پنجاه و یک) تومان رسید.

یورو، امروز به ۱۳,۵۵۴ (سیزده هزار و پانصد و پنجاه و چهار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۱.۸۲ درصدی داشته است.

امروز سکه بهار آزادی خلاف رشد قبلی با افت قیمت روبه‌رو بوده است، سکه بهار آزادی که روز قبل تا ۴,۲۴۹,۰۰۰ (چهار میلیون و دویست و چهل و نه هزار) تومان رسیده بود، امروز با کاهش ۰.۴۷ درصدی به ۴,۲۲۹,۰۰۰ (چهار میلیون و دویست و بیست و نه هزار) تومان رسید.

سکه امامی، امروز به ۴,۲۷۴,۰۰۰ (چهار میلیون و دویست و هفتاد و چهار هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۷۴ درصدی داشته است.

نیم سکه امروز با کاهش ۰.۴۴ درصدی، از ۲,۲۴۸,۰۰۰ (دو میلیون و دویست و چهل و هشت هزار) تومان به ۲,۲۳۸,۰۰۰ (دو میلیون و دویست و سی و هشت هزار) تومان رسید.

همچنین ربع سکه با کاهش ۰.۴۱ درصدی نسبت به روز قبل ، ۱,۴۳۳,۰۰۰ (یک میلیون و چهارصد و سی و سه هزار) تومان معامله شد.

هر سکه گرمی، امروز به ۸۶۷,۰۰۰ (هشتصد و شصت و هفت هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۲۳ درصدی داشته است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=37919
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.