بارش باران و آخرین وضعیت جاده‌های استان کرمان

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمان با بیان اینکه از 48 ساعت قبل همکاران ما در راهداری آماده باش کامل هستند و 370 نفر پرسنل با 168 دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین در محورها حضور دارند گفت: خوشبختانه تاکنون مشکلی پیش نیامده و مسیری بسته نشده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمان گفت: از صبح امروز در سطح استان شاهد بارش شدید باران هستیم که این بارش ها در غرب و محورهای سیرجان – شهربابک – انار، کرمان – ماهان و بم – دهبکری با شدت ادامه دارد.

“احسان عراقی زاده” درباره وضعیت محورهای استان کرمان اظهار کرد: از ساعت 16 روز گذشته تقریبا در کل محورهای استان بارش داشتیم که بارش ها در گردنه کفنوئیه و اکسر بافت، رابر و محورهای خانه کوه و کوه پنج سیرجان به صورت برف بوده است.

وی افزود: از صبح امروز در سطح استان شاهد بارش شدید باران هستیم که این بارش ها در غرب و محورهای سیرجان – شهربابک – انار، کرمان – ماهان و بم – دهبکری با شدت ادامه دارد.

عراقی زاده با اشاره به اینکه پیش بینی می شود تا دو ساعت دیگر محورهای راور، کوهبنان و زرند درگیر شوند، تصریح کرد: در محورهای کرمان – سیرجان – شیراز و قطروئیه و به سمت بندرعباس هم‌اکنون بارش شدید باران را داریم.

معاون راهداری استان کرمان با اشاره به بارش خفیف باران در شهداد، بردسیر، راین، سرچشمه و فهرج بیان کرد: از 48 ساعت قبل همکاران ما در راهداری آماده باش کامل هستند و 370 نفر پرسنل با 168 دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین در محورها حضور دارند و خوشبختانه تاکنون مشکلی پیش نیامده و مسیری بسته نشده است.

وی افزود: در گردنه‌هایی که بارش برف را داشته ایم، نمک پاشی و تیغ زنی انجام شده و در حال حاضر پیشگیری های سیل از جمله هدایت آب های سطحی و … را انجام می دهیم و تخیله دهانه پل‌ها صورت گرفته است.

عراقی زاده اظهار کرد: هواشناسی هشدار سیل را در سطح استان به ویژه برای شمال و غرب داده که راهداری در آماده باش در این مناطق به سر می برد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=38752
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.