پیش‌بینی حضور یک میلیون نفر در آیین تشییع سردار شهید سلیمانی

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان گفت: بر اساس پیش‌بینی‌ها بیش از یک میلیون نفر در آیین تشییع پیکر مطهر سردار شهید سلیمانی در کرمان حضور پیدا می‌کنند.

مصطفی آیت‌الهی‌موسوی صبح دوشنبه در جلسه فوق العاده مدیریت بحران استان کرمان با موضوع تشییع پیکر مطهر سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری کرمان با تسلیت شهادت سردار دلاور جهان اسلام گفت: در چنین موقعیتی نباید به شرح وظایف محدود باشیم و همه باید کمک کنیم مراسم فردا به بهترین نحو و با کمترین مشکلات و با بیشترین خدمت رسانی انجام شود.

آنطور که مهر گزارش داده، وی با اشاره به اینکه بر اساس پیش بینی ها بیش از یک میلیون نفر در آیین تشییع پیکر مطهر سردار شهید سلیمانی در کرمان حضور پیدا می کنند، افزود: تعداد ۴۵ نفر نیروی پیاده اورژانس برای ارائه خدمات اولیه درمانی به عزاداران بسیار کم است و باید افزایش پیدا کند و باید حداقل در هر ۵۰۰ متر یک نیرو برای این منظور حضور داشته باشد.

وی گفت: با توجه به اینکه بسیاری از علاقمندان سردار سلیمانی برای حضور در این مراسم راهی استان کرمان می شوند باید وضعیت جاده ها رصد و مشکلات رفع شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان با اشاره به اینکه در صورت نیاز استان های معین به کرمان کمک می کنند، گفت: تمهیدات لازم در خصوص تامین سوخت در جایگاه های سوخت انجام شود.

آیت الهی موسوی با اشاره به لزوم خدمت رسانی مطلوب به میهمانان سردار سلیمانی در کرمان گفت: با توجه به حضور تعداد فراوان شرکت کنندگان در آیین تشییع پیکر مطهر سردار شهید سلیمانی تمهیدات لازم برای پوشش دهی کامل شبکه تلفن همراه و اینترنت اندیشیده شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=39839
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.