امروز در کرمان چه خبر | سرخط خبرهای پنجشنبه 1 اسفند 98

سرخط مهم‌ترین خبرهای استان را اینجا بخوانید.

7:38 – رییس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: مدارس استان کرمان روز شنبه سوم اسفندماه تعطیل نیستند و تمامی کلاس های درس دایر خواهند بود. / ایسنا

9:06 – هفدهمین یادواره ۲۷۶ شهید غدیر استان کرمان با حضور پر شور خانواده شهدای استان در حسینیه ثارلله شهر کرمان برگزار شد. / تسنیم

10:00 – رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان از جان باختن دو نفر در راین به علت مسمومیت با گاز مونوکسید کربن خبر داد. / تسنیم

10:30 – جلسه قرارگاه کرونا ویروس، صبح پنج شنبه با حضور وزیر، معاونان و مدیران ارشد وزارت بهداشت تشکیل شد.

تشکیل قرارگاه کرونا ویروس با حضور وزیر بهداشت

10:44 – عضو کمیته کشوری بیماری‌های عفونی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از احتمال فراوان ابتلای اطرافیان دو جان باخته قمی در ماجرای کرونا خبرداد.

آیا اطرافیان افراد فوت شده بر اثر کرونا در قم قرنطینه می‌شوند؟

10:49 – معاونت مسکن و ساختمان در اطلاعیه ای اعلام کرد: متقاضیانی که به نتیجه پالایش ثبت‌ نام خود اعتراض دارند، از اول اسفندماه ۹۸ با مراجعه به سامانه طرح اقدام ملی از عدم تائید شرایط خود مطلع شوند.

اعلام دلایل عدم تایید متقاضیان مسکن ملی

11:41 – معاون بهداشتی علوم پزشکی کرمان در پاسخ به برخی شایعات پیرامون شیوع ویروس کرونا در کرمان گفت: به هیچ عنوان مورد مشکوکی در کرمان نداریم.

کرونا | معاون بهداشتی علوم پزشکی: مورد مشکوکی در کرمان نداریم

11:44 – مسئول روابط عمومی بیمارستان روحانی بابل از شایعه حضور دو بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان روحانی بابل در دست بررسی خبر داد.

شایعه حضور ۲ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان روحانی بابل در دست بررسی

11:57 – مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: موزه ها و اماکن تاریخی و فرهنگی تحت پوشش این اداره کل در روز جمعه دوم اسفندماه جاری، بدون تغییر ساعات کاری دایر هستند./ایرنا

12:57 – بر اساس شواهد آزمایشگاهی، ابتلای سه نفر از بیماران بستری در قم و اراک به کرووید۱۹ تایید شده و بیماران مذکور در حال حاضر در بیمارستان تحت مراقبت قرار دارند.

کرونا| تایید ابتلای سه مورد جدید به کروناویروس

13:30 – رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم در خصوص شیوع ویروس کرونا گفت: در بم مورد مشکوکی نداشتیم و بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و پایگاه‌های اورژانس طبق توصیه های وزارت بهداشت، آمادگی لازم را دارند.

کروناویروس؛ رییس علوم پزشکی بم: مورد مشکوکی در بم نداریم| فضای مخصوصی برای مبتلایان احتمالی در نظر گرفتیم

13:30 – رییس یگان حفاظت محیط زیست شهرستان بم از دستگیری یک گروه پنج نفره شکارچی همراه با وسایل شکار، شب گذشته در بم خبر داد.

یک گروه شکارچی در بم دستگیر شد

13:46 – رییس دانشگاه علوم پزشکی سیرجان از امادگی این شهرستان برای مقابله با ویروس کرونا و اختصاص بخشی از بیمارستان امام رضا (ع) برای بیماران احتمالی خبر داد.

کروناویروس؛ رییس علوم پزشکی سیرجان: آماده‌ایم| توزیع ماسک در مکان‌های عمومی

14:45 – رییس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: امکانات و تجهیزات موردنیاز در بخش‌های مختلف برای مقابله با کرونا ویروس در نظر گرفته‌شده است.

کروناویروس | رییس علوم پزشکی رفسنجان: امکانات و تجهیزات برای مقابله در نظر گرفته‌شده است

15:07 – مرگ دو نفر در قم به دلیل ابتلا به کروناویروس و مشاهده ابتلا در اراک و بابل، نگرانی‌ها را درباره شیوع این بیماری در ایران افزایش داده است.

امکانات بهداشتی و درمانی ایران برای مقابله با کرونا کافی است؟| کرمان جزو استان‌های محروم

15:32 – رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از آمادگی این شهرستان برای مقابله با ویروس کرونا و اختصاص بخشی از بیمارستان امام برای بیماران احتمالی خبر داد.

کروناویروس| رییس علوم پزشکی جیرفت: کمیته مقابله با کرونا را تشکیل دادیم

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=42823
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.