نمايشگاه طرح ضيافت در كرمان داير می‌شود

سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري كرمان گفت: نمايشگاه طرح ضيافت به منظور تنظيم بازار كالاهاي اساسي از ۱۸ تا ۲۸ اردیبهشت ماه در كرمان داير مي‌شود.

محمدعلي دهقان روز چهارشنبه در نشست تنظيم بازار استان كرمان افزود: تاكيد بر اين است كه نمايشگاه طرح ضيافت در كرمان و شهرستان ها با كيفيت بالا برگزار شود تا موجب رضايت مردم شود.

وي اظهار داشت : در اين نمايشگاه كالاهايي از جمله برنج، روغن نباتي، حبوبات، گوشت قرمز، مرغ، خرما، مواد شوينده و بهداشتي، تخم مرغ، لبنيات، ماهي و ميگو، خشكبار، كنسروجات، شيريني جات و صنايع دستي با قيمت هاي مناسب در اختيار مصرف كنندگان قرار خواهد گرفت.

وي تصريح كرد: حدود 100 غرفه در نمايشگاه طرح ضيافت در كرمان پيش بيني شده است.

سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري كرمان گفت: سه هزار و 822 تن شكر سهميه استان كرمان نيز براي ماه مبارك رمضان اختصاص يافته كه به زودي وارد استان شده و توزيع خواهد شد.

دهقان افزود: سهميه شكر هر شهرستان در اختيار ستاد تنظيم بازار قرار مي گيرد تا نسبت به توزيع آن اقدام كنند و پيگيري ها به شكلي انجام مي شود كه سهميه خانوارها و صنف قناد جهت توليد شيريني هاي متناسب با ماه مبارك رمضان با قيمت مصوب به درستي توزيع شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=47416
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.