مدیرعامل باشگاه گل‌گهر: قهرمانی آسان به دست نیامد/ بگوویچ احتمالا می‌ماند

مدیرعامل باشگاه گل‌گهر سیرجان می‌گوید در این قهرمانی همه عوامل سابق و فعلی تیم دخیل بوده‌اند و هدف باشگاه در لیگ برتر، حضور آبرومندانه در این رقابت‌ها و تثبیت جایگاه در لیگ برتر است.

محمد جواهری درباره قهرمانی تیمش در رقابت‌های لیگ دسته یک و صعود به لیگ برتر گفت: بسیار از این قهرمانی خوشحال هستم و این قهرمانی آسان به دست نیامده است.

او افزود: ما برای قهرمانی، سه سال تمام برنامه‌ریزی کردیم. گل‌گهر ۲۲ سال منتظر این لحظه بوده است.

وی اضافه کرد: ما ۱۳ سال در لیگ یک بودیم که ۱۰ سال آن را برای بقا در لیگ یک برنامه‌ریزی شده بود.

جواهری اضافه کرد: ما در سه سال گذشته هدف را عوض کردیم و با تصمیم هیأت مدیره قرار بر این شد که تیم برای صعود به لیگ برتر بسته شود.

او افزود: ما در این سه سال با توجه به زیرساخت‌هایی که داشتیم، برنامه‌ریزی‌های خودمان را را انجام دادیم و امروز توانستیم با اختلاف به لیگ برتر صعود کنیم و قهرمان شویم.

او ادامه داد: جا دارد که از آقای تاج رئیس فدراسیون فوتبال، کمیته اخلاق، کمیته انضباطی و سازمان لیگ و سایر نهادها تشکر کنم چرا که جلسه‌ای قبل از عید با حضور مدیران عامل لیگ دسته یک تشکیل دادند و خاطرنشان کردند که هدف امسال، فوتبال پاک و صعود پاک است. تمام بازی‌های لیگ یک امسال بررسی شد و امسال مسائل پشت پرده فوتبال به حداقل رسید و حق به حق‌دار رسید.

به گزارش ایسنا وی گفت: امسال همه موافق بودند که امسال لیگ یک یکی از پاک‌ترین لیگ‌های امسال بود. این باعث شد شادی ما دو برابر شود و بتوانیم قهرمان لیگ برتر شویم.

مدیرعامل باشگاه گل‌گهر سیرجان اظهار کرد: حلقه اتحاد ما در مسیر صعود، با مردم شهر سیرجان و استان کرمان برای موفقیت در لیگ یک شکل گرفته بود.

وی افزود: حمایت اداره کل وزارت ورزش استان، هیأت فوتبال سیرجان و مدیران ارشد گل‌گهر موجب شد که در این مسیر موفق عمل کنیم.

او گفت: در این مسیر شاید اتفاقات ناگواری افتاد و شاید مدتی هم نتیجه نگرفتیم اما آن‌ها حمایت‌های خود را انجام دادند و در کنار ما بودند تا ما از بحران‌های خود خارج شویم.

جواهری درباره برنامه گل‌گهر سیرجان برای لیگ برتر گفت: ما بزودی در هفته آینده تشکیل جلسه خواهیم داد و درباره کادر فنی فصل آینده و هدف‌گذاری‌هایمان در لیگ برتر صحبت خواهیم کرد. هدف ما برای سال آینده حضور آبرومند و تثبیت جایگاه لیگ برتر است.

او درباره اینکه وینگو بگوویچ سال آینده روی نیمکت گل‌گهر می‌نشیند گفت: احتمال بسیار زیاد ایشان در باشگاه می‌مانند.

مدیرعامل گل‌گهر سیرجان در پایان گفت: از همه کسانی که در مدیریت و کادر فنی و بازیکنان سابق باشگاه بودند و در این تیم فعالیت داشتند تشکر می‌کنم. همه آن‌ها در این قهرمانی دخیل هستند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=47412
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.